ایمن‌سازی نقطه حادثه‌خیز پیچ کال شور در نیشابور

10:39 - 28 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۶۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ایمن‌سازی نقطه حادثه‌خیز پیچ کال شور در نیشابور
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های نیشابور و میان جلگه گفت: نقطه حادثه‌خیز و پرتصادف پیچ کال شور در محور نیشابور به عشق آباد با اجرا و نصب ۵ عدد تیر روشنایی و اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال ایمن‌سازی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، مجید مفیدی‌فر با اشاره به ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف شهرستان میان جلگه اظهار کرد: اجرای پروژه روشنایی پیچ کال شور محور نیشابور به عشق آباد با پیگیری‌های این اداره و مساعدت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی و همچنین خیرین منطقه انجام گرفت.

وی افزود: این اقدام با نصب ۲ عدد تیر روشنایی سیمانی و ۳ عدد تیر فلزی با تمام اتصالات و کابل‌ها با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور و میان جلگه در خصوص رفع نقاط حادثه خیز در سه ماه اول سال جاری عنوان کرد: خاکریز سر پل‌ها در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۸ کیلومتر، اصلاح و تعریض سه قوس خطرناک در محور کاشمر، اجرای روشنایی تقاطع‌های فرعی به اصلی ۲۵ مورد انجام شده و همچنین اجرای روشنایی پل دولت آباد تا پل راه آهن با ۵۹ عدد تیر روشنایی در حال اجرا است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایمن سازی جاده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *