استارت طرح «تابستان فعال با آمادگی جسمانی»

14:31 - 27 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
استارت طرح «تابستان فعال با آمادگی جسمانی»
طرح «تابستان فعال با آمادگی جسمانی» از سوی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی و هیات‌های استانی سراسر کشور طی دو روز پایانی هر هفته تابستان در بوستان‌های پر جمعیت برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، این فدراسیون در «طرح ملی ورزش تابستانه و خانواده» با اجرای طرح «تابستان فعال با آمادگی جسمانی» از طریق ایستگاه‌های ورزش روزانه فعالیت خواهد کرد و خانواده‌ها اعم از مردان، زنان و کودکان در تمامی گروه‌های سنی و اقشار جامعه، گروه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

اهداف کلی

افزایش آگاهی و دانش عامه مردم نسبت به فواید فعالیت‌های بدنی، معرفی فاکتور‌های آمادگی جسمانی و اثرات آن بر زندگی مردم، افزایش سلامت جسمانی و روانی عمومی جامعه و همچنین ایجاد نشاط و امید اجتماعی در میان آحاد مردم با فعالیت بدنی منظم و ورزش کردن از جمله اهداف کلی تبیین شده است.

اهداف اختصاصی

علاوه بر این آشنایی با فاکتور‌های آمادگی جسمانی، ایجاد فرصت‌های اوقات فراغت سالم برای تمامی اعضای خانواده، مشارکت در رویدادها، فعالیت بدنی و ورزش منظم به صورت روزانه و نیز ترویج ورزش آسان، ارزان و در دسترس از اهداف اختصاصی در نظر گرفته شده است.

مکان و زمان برگزاری

طرح «تابستان فعال با آمادگی جسمانی» از سوی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی طی دو روز پایانی هفته در پارک‌ها و بوستان‌های پر جمعیت در ایام تابستان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در طرح مذکور آموزش فاکتور‌های آمادگی جسمانی توسط مربیان به خانواده‌ها با هدف مشارکت در ورزش، تفریح، تجربه حرکات ورزشی متنوع و لذت بخش، ایجاد اوقات فراغت برای تمام اعضای خانواده، مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *