معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از بیمارستان در حال احداث ملایر بازدید کرد

14:12 - 27 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۵۸۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از بیمارستان در حال احداث ملایر بازدید کرد
رحیمی در بازدید از بیمارستان در حال احداث امیرالمومنین (ع) ملایر، گفت: امیدواریم با همت و تلاش همه دست‌اندرکاران، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی ملایر در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر به استان همدان از بیمارستان در حال احداث امیر المؤمنین (ع) ملایر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

بهروز رحیمی در این بازدید بر ضرورت رفع کمبودها، نواقص این بیمارستان و تجهیز کامل آن تاکید کرد و گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) ملایر یکی از پروژه‌های مهم درمانی استان همدان است که با افتتاح آن شاهد افزایش قابل توجهی در خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه خواهیم بود

رحیمی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همه دست اندرکاران این بیمارستان به زودی به بهره برداری برسد تا خدمات مورد نیاز مردم این منطقه، ارتقاء پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورود خیرین به بخش سلامت و گام‌های بلند برای توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان را ستودنی خواند و ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همه دست اندرکاران، بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *