بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه می‌رسد

10:22 - 26 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۴۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه می‌رسد
کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه را برای تهران ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه وضعیت جوی کشور را برای امروز و روز‌های آتی تشریح کرد و گفت: طی ۵ روز آینده جوی آرام برای بیشتر نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود و امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی و جنوب کرمان و شمال و شرق استان هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک رخ خواهد داد و در شمال آذربایجان غربی نیز احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی ادامه داد: برای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه همین شرایط جوی را در شمال آذربایجان غربی و مازندران خواهیم داشت و برای روز‌های جمعه و شنبه، در مناطقی از شمال غرب و شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های سمنان و گلستان نیز گاهی رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

رفیعی افزود: طی این مدت برخی از مناطق مرکزی کشور، نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک را خواهند داشت.

کارشناس هواشناسی در ادامه توضیح داد: همچنین در ۳ روز آینده، آب‌های دریای عمان و مناطق مرکزی خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

رفیعی همچنین در خصوص وضعیت جوی تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی از ساعات نیز امکان وزش باد وجود دارد و بیشینه دمای امروز در تهران به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد که نسبت به روز گذشته نشان از افزایش یک درجه‌ای دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *