تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب «حسینیه تهران»/ حسینیه‌ای به وسعت استان تهران

14:54 - 24 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب «حسینیه تهران»/ حسینیه‌ای به وسعت استان تهران
ویژه برنامه «حسینیه تهران» به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از یکشنبه ۲۴ تیرماه به مدت ۳ شب بصورت زنده و در قالب برنامه MC روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این برنامه در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ارتباط‌های زنده و مکرری با شهرستان‌های استان تهران، بازار تهران، حرم سید الکریم، شاه عبدالعظیم حسنی (ع)، امام زاده صالح و... نیز خواهد داشت و مراسم‌های این اماکن را به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری خواهد داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه تهران، اولین بخش این ویژه برنامه در شب تاسوعا حسینی (یکشنبه ۲۴ تیرماه) ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم نگاه ارادتمند و عاشقان حسینی می‌شود.

این ویژه برنامه در روز تاسوعای حسینی مصادف با نهم محرم (دوشنبه ۲۵ تیرماه) از ساعت ۹:۳۰ شروع و در چند نوبت تا ساعت ۲۳ با اجرای مجریان شبکه تهران علی ترابی، سیدرضا نواب و امیر حسین سپهری از قاب شبکه پایتخت تماشایی می‌شود.

برنامه «حسینیه تهران» با رویکرد پوشش تصویری حضور مردم و انعکاس هیات عزاداری در اماکن متبرکه شهر تهران مانند حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و حرم مطهر امامزاده صالح (ع) لحظات معنوی را پیش رو دیدگان مخاطبان قرار می‌دهد.

اما این ویژه برنامه در استودیوی پخش شبکه تهران از کارشناسان صاحب نظر در حوزه فرهنگ عاشورایی به صورت حضوری و تلفنی بهره‌مند خواهد شد. برنامه «حسینیه تهران» که در چند نوبت از آنتن شبکه تهران پخش می‌شود، ارتباط‌های زنده و متعدد با شهرستان‌های ورامین، رودهن، شهریار، شهر ری و... خواهد داشت و تجمع هیئات و دسته‌های عزاداری را نمایش می‌دهد.

این ویژه برنامه در روز عاشورا حسینی سه شنبه ۲۶ تیرماه ساعت از ۹:۳۰ تا ۲۳ بصورت زنده و mc با عاشقان و عزاداران حسینی (ع) همراه می‌شود. انعکاس مراسم عزاداری حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) و پخش نماز ظهر عاشورا از بخش‌های مهم این برنامه است که در فواصل زمانی مختلف تقدیم مخاطبان می‌شود.

گفت‌وگو با کارشناسان حوزه فرهنگ عاشورایی با موضوع مقاومت و دفاع مردم مظلوم فلسطین از بخش‌های این ویژه برنامه است. همچنین در این برنامه سعی شده تا ارتباط‌های متعدد زنده و مستقیم با کربلا معلی برقرار شود.

یکی از آیتم‌های ویژه برنامه حسینیه تهران تهیه گزارش‌های مردمی از بازار تهران است که در آن به قدمت دسته‌های عزاداری و حضور پیرغلامان و پیشکسوتان اشاره خواهد شد. پخش نوحه و روضه‌خوانی و ... نیز از جمله بخش‌های دیگری این برنامه است که در فواصل مختلف زمانی روانه آنتن می‌شود.

ویژه برنامه «حسینیه تهران»کاری از گروه معارف شبکه تهران به تهیه کنندگی محمد رضا پورحسن است که از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه ویژه تاسوعا و عاشورا حسینی از قاب شبکه پایتخت تقدیم عاشقان و دلباختگان حسینی می‌شود.

یادآور می‌شود برنامه حسینیه تهران در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ارتباط‌های زنده و مکرری با شهرستان‌های استان تهران، بازار تهران، حرم سید الکریم (ع)، امام زاده صالح و ... نیز خواهد داشت ومراسم‌های این اماکن را به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویر خواهد داد.

انتهای پیام/



عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
0
از برنامه های حرم شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام بیشتر و بیشتر و بیشتر اطلاع رسانی کنید و اگر بتوانند جدولی دقیق از برنامه های حرم شاه عبدالعظیم در طول یکسال اطلاع رسانی کنند به علاوه تاریخ و ساعات شروع و پایان آن بهتر است و نتیجه خواهد داد در ضمن چرا یک کانال اصلی حرم شاه عبدالعظیم در اپلیکیشن بله و ایتا و روبیکا وجود ندارد که ادمین آن یکی از افرادی باشد که در زمینه کارهای فرهنگی حرم فعالیت داشته باشد و اطلاع رسانی کند من همیشه به این فکر افتادم که چرا اینکار رو انجام نمی دهند در زمینه فرهنگی و مذهبی اینگونه بهتر است ، امیدوارم بیشتر و بیشتر و بیشتر توجه کنند ، یا علی مدد ?❤?
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *