خدمات ادارات حراست، فریضه‌ای به سان عبادت است

17:26 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۱۱۴
خدمات ادارات حراست، فریضه‌ای به سان عبادت است
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرا رسیدن روز ۲۲ تیرماه روز حراست را به کارکنان این مجموعه تبریک و از زحمات بی شاعبه آن‌ها در این پُست خطیر قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز حراست، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسداری و صیانت از حریم مجاوران، مراجعین و همکاران در هر تشکیلات اداری و دفاع از ارزش‌های سازمانی، تکلیفی سخت و سنگین است. بی‌تردید انسان‌های مومن که اعتقاد محکمی‌بر نظارت خداوند بزرگ بر اعمال بندگان دارند، شایسته عهده داشتن چنین مسئولیتی هستند و بر همین اساس است که نام شریف «حراست» با نام متدین‌ترین افراد محشور است.

مردان و زنان پاک‌طینت و متقی که وظیفه سنگین حفاظت از همکاران و مراجعین را بر عهده دارند، با حُسن خلق و رفتاری نیکو الگوی تعالی و اخلاق برای دیگران هستند و به سبب ایمان و دیانت‌شان، در جذب حداکثری سربلند بوده و با کمک به حل مشکلات با حفظ کرامت انسانی، رضایت پروردگار را فراهم می‌کنند.

خدمت ادارات و واحد‌های حراست به سایرین، فریضه‌ای به سان عبادت است که نتیجه آن کمک به پیشرفت سازمان، رفع موانع و پیشگیری از بروز دست‌انداز‌های خطرآفرین است.

«روز ۲۲ تیر ماه روز حراست» را که با روز ۲۶ تیر، روز مبارک تاسیس شورای نگهبان، در وابستگی است، به تمامی‌کارکنان ادارات حراست در سازمان‌های دولتی و غیردولتی از جمله مدیریت و کارکنان گرامی در اداره کل حراست جمعیت هلال احمر تبریک می‌گویم و برای یکایک آنان سلامت و موفقیت در انجام وظایف را تحت توجهات حق تعالی خواستارم.


پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *