گفت‌وگو|

نماینده مجلس: فعالیت‌های قوه قضاییه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است

12:55 - 25 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۹۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: فعالیت‌های قوه قضاییه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است
نماینده مردم قائمشهر در مجلس دوازدهم با بیان اینکه فعالیت‌های قوه قضاییه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است گفت: طی سال‌های گذشته شاهد افزایش خدمات الکترونیک به مراجعه کنندگان دستگاه قضایی هستیم که باعث کاهش حضوری شاکی و متشاکی در مراجع قضایی می‌شود.

علی کشوری در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: طی سال‌های گذشته شاهد افزایش خدمات الکترونیک به مراجعه کنندگان دستگاه قضایی هستیم و این موضوع گام مهمی برای کاهش حضوری شاکی و متشاکی در مراجع قضایی است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه حضور مردم در مراجع قضایی باید کمتر شود اظهار کرد: سامانه‌های برخط زیادی راه‌اندازی شده است اما معمولا مردمی که در شهرهای کوچکتر زندگی می‌کنند با فرهنگ برخط هنوز کاملا آشنا نیستند و لازم است این موضوع در شهرستان‌ها بیشتر تبیین شود.

وی ادامه داد: باید مددکاران در دادسراها و اماکن قضایی برای تسهیل امور قضایی مردم حضور داشته باشند و کسانی را که آگاهی چندانی درباره مسائل حقوقی و قضایی ندارند را به درستی راهنمایی کنند.

کشوری با بیان اینکه فعالیت‌های قوه قضاییه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است گفت: نحوه بکارگیری قضات و دادستان‌ها برای احقاق حقوق مردم باید در حوزه‌های مختلف به ویژه در شهرهای کوچکتر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *