انتخابات آمریکا؛ تاکید بایدن بر ادامه کارزار انتخاباتی

9:46 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۹۶۵
انتخابات آمریکا؛ تاکید بایدن بر ادامه کارزار انتخاباتی
جو بایدن با وجود اختلاف گسترده در حزب دموکرات درباره وی، بار دیگر تاکید کرد که به کارزار انتخاباتی ادامه خواهد داد و می‌تواند رقیب جمهوری‌خواه خود را شکست دهد.

خبرگزاری میزانجو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر گفت: به نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه خواهم داد و پیروز خواهم شد.

بایدن بیان کرد: آن‌ها می‌گویند کمپین من در حال فروپاشی است، اما من نامزد حزب دموکرات هستم.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: من تنها دموکراتی هستم که ترامپ را شکست دادم و دوباره او را شکست خواهم داد.

لغو محدودیت حساب‌های کاربری ترامپ از سوی متا

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد: شرکت فناوری متا اعلام کرد که به‌زودی محدودیت‌های اعمال شده بر حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام ترامپ را لغو خواهد کرد.

متا اعلام کرد که هرگونه مجازات و محدودیتی را که پیش از این برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، وضع شده بود، حذف خواهد کرد و این تغییر بلافاصله اعمال می‌شود.

متا برای اولین بار در سال ۲۰۲۱، مدت کوتاهی پس از شورش کنگره، اقدامی علیه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ترامپ انجام داد و پس از دو سال تعلیق، ترامپ در فوریه گذشته (بهمن ماه ۱۴۰۲) دوباره به حساب‌های خود دسترسی پیدا کرد، اما همچنان با محدودیت‌ها و مجازات‌های خاصی مواجه بود.

اهدای مالی ایلان ماسک به ترامپ

ایلان ماسک، میلیاردر سرشناس آمریکایی، به یک کمیته اقدام سیاسی فوق‌العاده که برای کارزار ترامپ کار می‌کند، کمک مالی کرده است.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد: ماسک در یک گروه کم‌سابقه به نام «America PAC» مشارکت داشته است؛ مشخص نیست که ماسک چقدر اهدای مالی انجام داده است، اما منابع آگاه این رقم را مقدار قابل‌توجهی توصیف کردند.

افزایش اختلاف در حزب دموکرات درباره بایدن

رویترز به نقل از یک مقام کارزار انتخاباتی بایدن نوشت: بایدن ۴۰ سال است که در حال گاف دادن است و احتمالا به این روند ادامه خواهد داد.

در همین حال مایک لوین، نماینده دموکرات کنگره از جو بایدن خواسته تا از رقابت انتخاباتی کناره‌گیری کند.

نورما تورس، نماینده دموکرات کالیفرنیا در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: زمان آن فرا رسیده که قانونگذاران دموکرات از جو بایدن، به‌عنوان نامزد حزب حمایت کنند و زمان آن فرا رسیده که بگذاریم بایدن همان چیزی باشد که است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *