مناف هاشمی: امیدوارم در این دوره شرایط ما بهتر از توکیو و ریو باشد/ امیدواریم در ۶ رشته بهترین نتایج را بگیریم

11:38 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مناف هاشمی: امیدوارم در این دوره شرایط ما بهتر از توکیو و ریو باشد/ امیدواریم در ۶ رشته بهترین نتایج را بگیریم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم در این دوره شرایط ما بهتر از توکیو و ریو باشد هر چند شاید نتوانیم نتایج خوب المپیک لندن را تکرار کنیم، اما به کسب بهترین نتایج امیدواریم.

خبرگزاری میزان - سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم نشست صمیمانه وزیر ورزش با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: از وزیر ورزش و همچنین محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک که چنین مراسم جذابی را از قبل اعزام ورزشکاران به المپیک تدارک دیدند جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: چنین برنامه‌ای را ما در سالیان گذشته نداشتیم که ورزشکاران المپیکی کنار مادران خود حضور داشته باشند و این حس بسیار خوبی را به ما انتقال می‌دهد.

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: کاروان ما تحت عنوان خادم الرضا در بازی‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت که این نام به نام شهید فقیدجمهور نامگذاری شد. ما در حال حاضر شرایط بسیار سختی در دنیا داریم، زیرا کودکان جان خود را به راحتی از دست می‌دهند و برای همین هم شعار کاروان را به نام صلح برای کودکان در نظر گرفتیم تا ورزشکاران کشورمان نماد صلح در دنیا باشند.

هاشمی تصریح کرد: برای نخستین بار ۱۱ خانم در المپیک حضور دارند و همچنین ثریا آقایی به عنوان متقاضی عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک در کنار ۱۶ خانم دیگر به عنوان نماینده ایران حضور دارد. برای ما مایه افتخار است که با ۱۲ نماینده خانم در المپیک پاریس شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: ما نیز با حمایت وزیر ورزش و جوانان در دهکده بازی‌ها در کنارتان خواهیم بود. شاید تعداد ورزشکاران ما در این دوره از مسابقات محدود باشد، اما این امیدواری وجود دارد که در ۶ رشته بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم در این دوره شرایط ما بهتر از توکیو و ریو باشد هر چند شاید نتوانیم نتایج خوب المپیک لندن را تکرار کنیم، اما به کسب بهترین نتایج امیدواریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *