کنعانی‌زادگان: هیچ خبری نبود/ هرچیزی دارم از پرسپولیس و هواداران است

16:44 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۷۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کنعانی‌زادگان: هیچ خبری نبود/ هرچیزی دارم از پرسپولیس و هواداران است
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچیزی که دارم از باشگاه و هواداران است.

خبرگزاری میزان - محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره اخباری که پیرامون درخواست افزایش مبلغ قراردادش عنوان می‌شود، اظهار داشت: به خانه خود آمدم و هیچ خبری هم نبود. این حرف‌ها درست نیست. من کلاً با باشگاه یکسال قرارداد دارم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید.

وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام اولین جایی که می‌روم پرسپولیس است و هرچیزی که دارم از هواداران و باشگاه پرسپولیس است و خوشحالم از اینکه کنار همه‌ی این‌ها هستم. قول هم می‌دهم امسال تیم قدرتمندی بسازیم تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی سه بازیکن از این تیم گفت: من فقط درباره خودم صحبت می‌کنم؛ هرکسی درباره خودش صحبت می‌کند. من هم امسال هم پارسال پیشنهاد داشتم. از کشور‌های عربی و تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم، ولی در این وضعیت نباید باشگاه را رها کرد و خداراشکر در کنار شما هستم. شنبه باید سر تمرین بروم که برای لیگ، تیم ملی، جام حذفی و جام نخبگان آماده شوم.

کنعانی‌زادگان درباره حواشی مشکلات خود با مدیر برنامه هایش گفت: یک سری اتفاق افتاده در قبل که اسم کسی را نمی‌آورم که بزرگ شود. ان‌شاالله که آن‌ها موفق شوند من به خاطر هواداران و باشگاه جانم را می‌گذارم و سرم را هم می‌دهم، چون همه چیزم را از آن‌ها دارم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرمربی جدید این تیم گفت: من نه دیداری با او داشتم و نه از نزدیک او را دیدم. نام بزرگ پرسپولیس بزرگ است و هرکس به این تیم می‌آید باید جانش را هم برای این تیم بدهد. خیلی بازیکنان بزرگ قبل و بعد ما می‌آیند و می‌روند، ولی این نام بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و من هم تا جایی که بتوانم در کنار این تیم می‌مانم. امیدوارم امسال هم قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *