مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در سرای محله شیخ هادی رسیدگی کرد

15:58 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۷۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در سرای محله شیخ هادی رسیدگی کرد
میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر از اهالی محله خیابان شیخ هادی با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی اهالی محله خیابان شیخ هادی با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در تاریخ سه شنبه مورخه ۱۹ تیر۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر تا ساعت ۱۵ برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی و قضایی ۲۵ نفر از مردم پرداختند و اقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

سید علی اصغر رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز ظهر و عصر اظهار کرد: در این برنامه به مشکلات حقوقی وقضایی ۲۵ نفر از مراجعان رسیدگی و بیش از ۲۰ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی دارند، در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روئسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و در اسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات محترم اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *