رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ: قاپ‌زنی به کمترین میزان خود رسیده است/ بازداشت ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و مال‌خر در پایتخت

13:31 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۶۷۶
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ: قاپ‌زنی به کمترین میزان خود رسیده است/ بازداشت ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و مال‌خر در پایتخت
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و مال‌خر طی چند روز گذشته دستگیر شدند گفت: به‌دلیل دستگیری‌ها و کشفیات پلیس جرائمی چون قاپ‌زنی به کمترین میزان خود رسیده است.

خبرگزاری میزان - نمایشگاه طرح مبارزه با سارقان منزل و قاپ زن‌ها صبح امروز، چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار گودرزی در این مراسم گفت: با توجه به میزان دستگیری‌ها و کشفیات پلیس جرائمی چون قاپ زنی به کمترین میزان خود رسیده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره صدور احکام اعدام برای زورگیران بزرگراه صدر گفت: همانطور که می‌دانید امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با توجه به اینکه زورگیری جرمی است که امنیت روانی جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد خوشبختانه با تعاملی که با دستگاه قضا داشتیم، اشد مجازات برای این مجرمین صادر شد تا بلکه بازدارندگی داشته باشد.

سردار گودرزی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: همکاران پرتلاشم در پلیس آگاهی تهران بزرگ با تلاش شبانه‌روزی خود توانستند ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و مال‌خر را طی چند روز گذشته دستگیر کنند.

وی افزود: از میان افراد دستگیر شده ۳۳ نفر سارق حرفه‌ای منزل هستند و تعداد ۴ قبضه سلاح و تعدادی لوازم منزل کشف شده است.

سردار گودرزی با اشاره به دستگیری و انهدام باند‌های سرقت و قاپ‌زنی به عنف تصریح کرد: از این افراد تعداد ۳۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: تمامی اموال مکشوفه در کمترین زمان ممکن به مال باخته‌ها عودت داده خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *