پیشنهادات و راهکار‌های مناسب جهت رفع موانع موجود شرکت‌های تولیدی در کارگروه اندیشه‌ورز ارائه شد

13:30 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۶۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیشنهادات و راهکار‌های مناسب جهت رفع موانع موجود شرکت‌های تولیدی در کارگروه اندیشه‌ورز ارائه شد
تصمیمات لازم جهت تسهیل و تسریع و حمایت حقوقی و ثبتی اتخاذ و پیشنهادات و راهکار‌های مناسب جهت رفع موانع موجود شرکت‌های تولیدی در کارگروه اندیشه ورز با محوریت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری ارائه شد.

خبرگزاری میزان - در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و در راستای دستورات رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلسه باشکوه و مفید کارگروه اندیشه ورز با محوریت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در حوزه کسب و کار از جمله؛ سازمان بورس و اوراق بهادار؛ سازمان امور مالیاتی؛ بانک مرکزی؛ وزارت صمت؛ وزارت تعاون؛ اتاق‌های تعاون؛ اصناف و اتاق بازرگانی ایران و همچنین معاونت حقوقی ریاست جمهوری؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ فرهنگستان زبان و ادب فارسی و... تشکیل و ضمن ارائه گزارش مصوبات و اقدامات قبلی از سوی مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری؛ نمایندگان حاضر در جلسه در خصوص موضوعات مرتبط با اشخاص حقوقی تحت تولیت، نقطه نظرات خود را مطرح و در نهایت تصمیمات لازم جهت تسهیل و تسریع و حمایت حقوقی و ثبتی اتخاذ و پیشنهادات و راهکار‌های مناسب جهت رفع موانع موجود شرکت‌های تولیدی ارائه شد.

گفتنی است با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده و تصمیمات متخذه در جلسات قبلی مشکلات و موانع ثبتی و حقوقی بسیاری از اشخاص حقوقی از جمله اتحادیه‌های صنفی؛ شرکت‌های سهامی عام، مباحث تعاون، امور مالیاتی و .. با پیگیری‌های ثبت شرکت‌ها مرتفع و در خصوص شرکت‌های دانش بنیان مقرر شد هماهنگی لازم جهت حمایت از شرکت‌های مذکور با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت پذیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *