آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با گرد و غبار

11:48 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۶۳۳
آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با گرد و غبار
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اینکه برای مقابله با گرد و غبار در ۲ استان در کشور ما و ۲ استان در کشور عراق عملیات میدانی انجام می‌شود، گفت: کانون گرد و غبار در سوریه دیرالزور است که منطقه جنگی است. هر وقت بخواهیم می‌توانیم در منطقه دیرالزور حضور داشته باشیم و باید شرایط امنیتی مناسب شود.

خبرگزاری میزان - علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره همکاری‌های زیست محیطی ایران به منظور کاهش گرد و غبار با عراق و سوریه گفت: در ۲ استان در کشور ما و ۲ استان در کشور عراق با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی ۲ کشور عملیات میدانی انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در این زمینه به خوبی جلو رفتیم و هیئت کارشناسی تبادل شد، ادامه داد: با سوریه نیز همکاری خوبی داریم و آن‌ها گفتند داده‌های خوبی در این زمینه دارند و قرار شد داده‌ها در این زمینه رد و بدل شود.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه کانون گرد و غبار در سوریه دیرالزور است که منطقه جنگی است و شرایط امنیتی در آنجا مناسب نیست، افزود: آن‌ها اعلام آمادگی کردند که هر وقت بخواهیم می‌توانیم در منطقه دیرالزور حضور داشته باشیم و باید شرایط امنیتی مناسب شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *