برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه

15:43 - 19 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۵۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه
نمایشگاه خانه و آشپزخانه ایران با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های حوزه لوازم خانگی، تجهیزات و ملزومات خانه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب درباره برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه ایران اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های حوزه لوازم خانگی، تجهیزات و ملزومات خانه در مدرن‌ترین مرکز نمایشگاهی ایران (مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه خانه و آشپزخانه با هدف معرفی آخرین دستاورد‌های صنعت خانه و آشپزخانه به مصرف‌کنندگان و خریداران داخلی و خارجی است، اظهار داشت: شکل‌گیری نمایشگاهی خانه و آشپزخانه به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا بتوانند محصولات و دستاورد‌های خود را در مدت ۴ روز به خریداران جدید و مشتریان قبلی خود نمایش دهند و بازار‌های خود را گسترش دهند. این امر مهم‌ترین عامل پیشرفت در فروش و توسعه تولید می‌باشد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه شهر آفتاب www.exhibiran.com و یا ستاد برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *