گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین عادلانه و براساس قانون است

8:10 - 19 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۲۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین عادلانه و براساس قانون است
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به نقش بازدارندگی برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین در برابر خشونت و ترور گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین عادلانه و براساس قانون و اصول کلیست و این قواعد در دادگاه برای هیچ فردی مستثنا نیست.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نظام را دارد و ملت ایران عزیزان خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌اند و هر کسی بر علیه این نظام قدمی حتی کوچک بردارد باید محاکمه شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهار کرد: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین عادلانه، براساس قانون و اصول کلی است و این قواعد در دادگاه برای هیچ فردی مستثنا نیست.

وی با اشاره به نقش بازدارندگی برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین در برابر خشونت و ترور گفت: امیدوارم این دادگاه‌ها نتایج بازدارنده داشته باشد تا بعد از این هیچ گروهک تروریستی در داخل یا خارج جرات تجاوز و تعدی به مردم کشورمان را نداشته باشد.

چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (۲۲ خرداد) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و همچنین وزیری، نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *