بازدید سخنگوی شورای نگهبان از شعب انتخاباتی شهر تهران

22:59 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۸۳۶
بازدید سخنگوی شورای نگهبان از شعب انتخاباتی شهر تهران
سخنگوی شورای نگهبان با حضور در مسجد لولاگر تهران و شعبه انتخاباتی مسجد فائق در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

خبرگزاری میزان -هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در مسجد لولاگر تهران حضور یافت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفتگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آن‌ها در خصوص اخذ رای، دقایقی به گفتگو با رای‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت و از عوامل نظارتی نیز قدردانی کرد.

طحان‌نظیف همچنین از دست‌اندرکاران پیگیر میزان تعرفه مصرفی نسبت به هفته گذشته و میزان استفاده از کارت ملی برای رای دادن توسط مردم شد.

یکی از عوامل اجرایی بیان داشت که برخی افراد، چون کارت ملی قدیمی داشتند و شناسنامه نداشتند، نتوانستند رای بدهند؛ امید است در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با اصلاح قانون همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵ مدرک برای احراز هویت به رسمیت شناخته شود تا همه بتوانند رای بدهند.

سخنگوی شورای نگهبان در این شعبه انتخاباتی با رسانه‌ها نیز گفتگو و بیان کرد: رئیس‌جمهور اگر با رای بالایی انتخاب شود، می‌تواند با پشتوانه بیشتری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تصمیم بگیرد. امید است رئیس‌جمهور آینده قدردان حضور مردم در انتخابات امروز باشد.

وی در پایان این بازدید از عوامل انتظامی که تامین امنیت شعب اخذ رای و صندوق‌ها را برعهده دارند نیز تشکر کرد.

حضور سخنگوی شورای نگهبان در مسجد فائق/ با عوامل اجرایی و نظارتی گفتگو شد

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر امروز به مسجد فائق در محله خیابان ایران تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفتگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آن‌ها در خصوص فرآیند اخذ رای و میزان استقبال مردم نسبت به هفته گذشته، دقایقی به گفتگو با رای‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت.

طحان‌نظیف پیگیر نحوه عملکرد دستگاه احراز هویت و میزان رضایتمندی مردم و عوامل اجرایی و نظارتی شد و در این شعبه به گفتگو با افرادی که با خانواده پای صندوق‌های رای حضور یافته بودند و همچنین یک خانم مسن پرداخت.

وی بر مزار ۵ شهید دوران دفاع مقدس که در این مسجد دفن هستند و سه تن از آن‌ها گمنام هستند نیز حضور یافت و فاتحه‌ای نثار کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *