فرماندار تهران: ۷ مجوز گردهمایی در دور دوم انتخابات از سوی فرمانداری تهران صادر شد

21:19 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۸۳۱
فرماندار تهران: ۷ مجوز گردهمایی در دور دوم انتخابات از سوی فرمانداری تهران صادر شد
فرماندار تهران ضمن اشاره به تمهیدات تبلیغاتی برای نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت گفت: ۷ مجوز گردهمایی در چارچوب قانون و موازین شرعی برای ۲ نامزد باقی مانده از سوی فرمانداری و به درخواست نمایندگان نامزدها، صادر شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: در این دوره از انتخابات، تمهیدات ویژه‌ای را در پایتخت برای نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفتیم.

وی در ادامه با اشاره به سازه‌های تبلیعاتی اختصاص داده شده به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اختصاص ۳۰۰سازه برای تبلیغات بصری، صدور مجوز اجتماعات و گردهمایی‌ها به درخواست نامزد‌های انتخاباتی و تبلیغات از طریق تلویزیون‌های شهری در سطح کلانشهر تهران بخشی از برنامه‌های ویژه برای تبلیغات ۲ نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بود که اجرایی شد.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی در چارچوب قانون، یادآور شد: صدور مجوز‌ها در دور دوم نیز ادامه داشت و ۷مجوز گردهمایی در چارچوب قانون و موازین شرعی برای ۲نامزد باقی مانده از سوی فرمانداری و به درخواست نمایندگان نامزدها، صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *