فرماندار تهران: حضور مردم نسبت به هفته گذشته پرشورتر است

20:08 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۸۲۴
فرماندار تهران: حضور مردم نسبت به هفته گذشته پرشورتر است
معاون استاندار تهران با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: شهروندان آمدن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر برای رای دادن به شعب اخذ رای نزدیک محل تردد خود مراجعه کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به فعالیت شعب ثابت و سیار اخذ رای در کلانشهر تهران، گفت: ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای در کلانشهر تهران در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح فعال هستند. 

وی افزود: ۳۱۲ شعبه اخذ رای سیار نیز برای بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و محل‌های درخواست‌دهنده فعال و در حال خدمات دهی هستند.

معاون استاندار تهران با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و لبیک به فرامین رهبری از سوی مردم شریف پایتخت، خاطرنشان کرد: تا این لحظه با استقبال خوب مردم در شعب اخذ رای مواجه شدیم که نسبت به هفته گذشته مشارکت خوبی در حضور پرشور رقم خورده و امیدواریم این حضور پرشورتر شود.

قیومی در پایان از مردم خواست تا ضمن حضور پرشور، آمدن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر برای رای دادن به شعب اخذ رای نزدیک محل تردد خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *