رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر روند برگزاری انتخابات نظارت کرد

19:14 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۸۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر روند برگزاری انتخابات نظارت کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، ضمن بررسی صحت برگزاری انتخابات، رأی خود را در یکی از صندوق‌ها سیار انداخت.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، با حضور در محل صندوق سیار اخذ رأی دومین مرحله از چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در یکی از شرکت‌های پتروشیمی، بر روند برگزاری این رویداد ملی نظارت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

مهرانگیز گفت: امروز با حضور در محل صندوق‌های اخذ رأی  در شرکت‌های پتروشیمی منطقه، بازدیدی از روند برگزاری انتخابات داشتیم.

وی افزود: در جریان این بازدید شاهد افزایش مشارکت کارکنان شرکت‌های پتروشیمی نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم بودیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، ضمن قدردانی از اقدام‌های سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس برای دعوت از مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی برای حضور در منطقه در روز انتخابات، گفت: خوشبختانه شرکت‌های حاضر در استان با فراهم آوردن اسباب حضور مدیران و کارکنان، انگیزه حضور پرشور در انتخابات را ایجاد کردند که جای قدردانی دارد.

همچنین علاوه بر مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، سیدمحمد احمدپور، فرماندار شهرستان عسلویه، مهران زاهدیان، رئیس دادگستری شهرستان، پویا بخشی، دادستان شهرستان و سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با حضور در کنار صندوق اخذ آرا در شرکت آریاساسول، صحت روند برگزاری انتخابات را بررسی کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *