رئیس کل دادگستری مازندران: حضور مردم در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور بسیار موثر است

12:45 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: حضور مردم در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور بسیار موثر است
رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین دادگستری استان با حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداختند.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین دادگستری استان با حضور در مسجد شکوهی ساری، در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین در هنگام حضور در صف اخذ رای، با تعدادی از مردم به گفت‌وگوی رو در رو پرداخت و ضمن شنیدن سخنان مراجعان به مطالبات آنان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران، در حاشیه شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به اختیارات رئیس جمهور، در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور، تاثیرگذار خواهد بود.

پوریانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور بسیار موثر است، تاکید کرد: قطعاً حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری مازندران و هیات همراه در ادامه از چند شعبه اخذ رای در استان بازدید کردند.

همچنین  پوریانی و معاونان دادگستری مازندران در ادامه با حضور در مصلی شهرستان قائمشهر، در نماز جمعه این هفته قائمشهر حضور یافتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *