کنعانی: حضور گسترده ایرانیان داخل و خارج از کشور در رای‌گیری نشان افتخار است

12:01 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۳۲
کنعانی: حضور گسترده ایرانیان داخل و خارج از کشور در رای‌گیری نشان افتخار است
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز امیدواری درباره حضور ایرانیان داخل و خارج از کشور در رای‌گیری، گفت که امیدواریم امروز روز افتخار ملت و کشور و روز ناامیدی دشمنان باشد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در ستاد انتخابات خارج از کشور، اظهار کرد: ان‌شاءالله امروز روز افتخار و سربلندی ملت و کشور و روز یاس و ناامیدی دشمنان باشد.

کنعانی با اشاره به اینکه امروز روز پرکار و در عین حال پر نشاطی پیش رو داریم، گفت: ان‌شاءالله خداوند کمک کند شاهد حضور و مشارکت پرشور و عزت‌آفرین مردم عزیز در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور پای صندوق‌های رای باشیم؛ ان‌شاءالله امروز روز افتخار و سربلندی برای ملت و کشور ما ایران و روز یاس و ناامیدی برای دشمنان این مرز و بوم و این آب و خاک باشد.

وی در ادامه گفت: همانند هفته گذشته و جمعه گذشته ان‌شاءالله در فواصل و ارتباطاتی که از همین طریق برقرار خواهد شد ما شاهد تلاش‌های شما عزیزان و حضور پرشور ایرانیان خارج از کشور پای صندوق‌های رای باشیم.

کنعانی همچنین اظهار کرد: ان‌شاءالله که در فواصل بتوانیم بیننده تصاویر و شنونده صدای شما و همچنین مشارکت پرشور ایر‌انیان خارج از کشور پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *