وزیر ارتباطات: ۹۹ و نیم درصد استعلامات به‌صورت برخط انجام شده است

10:28 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات: ۹۹ و نیم درصد استعلامات به‌صورت برخط انجام شده است
وزیر ارتباطات با اشاره به انجام برخط استعلامات گفت: پوشش صددرصدی شبکه‌های احراز هویت برای جمهوری اسلامی ایران افتخار است.

خبرگزاری میزان- عیسی زارع‌پور با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: مانند سه انتخابات در ۶ ماه گذشته، ارتباطات نقش کلیدی در این فرایند دارد و استعلام هویت و احزار به شکل برخط انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه شاهد پوشش صددرصدی شبکه‌های احراز هویت هستیم، گفت: این برای جمهوری اسلامی ایران افتخار است که پوشش شبکه‌ای در سراسر کشور ایجاد کرده است.

وزیر ارتباطات گفت: طی یک بازه زمانی کوتاه و مشخص حدود ۲۵ میلیون نفر در دور قبل از این زیرساخت‌ها استفاده کرده‌اند. 

وی گفت: ۹۹ و نیم درصد استعلامات به شکل برخط انجام شده که نشان می‌دهد شبکه هم وجود داشته و هم با کیفیت بوده است. 

زارع‌پور با تاکید بر اینکه از جمعه گذشته چهارصد تیم مشغول پایش زیرساخت‌های کشور هستند، گفت: برخی خرابکاری‌هایی از روز گذشته روی داده اصلاح شد؛ همکارانم در لحظه در سراسر کشور در حال آماده باش هستند لذا مشکلی تاکنون وجود نداشته و مسیر جایگزین هم اندیشیده شده است. 

وزیر ارتباطات گفت: در ۹۰ درصد مسیر‌های ارتباطی، مسیر جایگزین وجود دارد که جایگزین می‌شود، در نقاطی اگر خرابی رخ دهد در کوتاه‌ترین مدت مشکل را برطرف می‌کنند. در دوره قبلی و فعلی هیچ مشکلی از نظر ارتباطی نداشتیم. 

وی با بیان اینکه احتمالا انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید خواهد شد، گفت: بنده در وزارت کشور و اتاق وضعیت هستم تا بتوانیم پایداری را در سراسر کشور داشته باشیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *