حماسه‌سازی پرشور ورزشکاران در دقایق آغازین انتخابات/ ماجدی: دم ورزشکاران گرم!

10:22 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
حماسه‌سازی پرشور ورزشکاران در دقایق آغازین انتخابات/ ماجدی: دم ورزشکاران گرم!
صندوق اخذ رأی برای جامعه ورزش و قهرمانان ملی ایران در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در مجموعه ورزشی شهید شیرودی مستقر شده است و لحظه به لحظه به جمعیت رأی دهندگان اضافه می‌شود.

خبرگزاری میزان - صبح امروز (جمعه) همانند هفته گذشته، جامعه ورزش با حضور پرشور در ورزشگاه شهید شیرودی تهران، در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌‌اند؛ صندوق سیار در ورزشگاه شهید شیرودی از ساعت ۹ تا ١٢ مستقر خواهد بود. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی انجام می‌شود و در این مرحله مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند و هر یک از نامزد‌ها اگر حتی یک رای بیشتر کسب کند پیروز این انتخابات خواهد بود.

از حضور پرشور ورزشکاران تشکر می‌کنم

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: از استقبال گسترده جامعه ورزش در انتخابات تشکر می‌کنم و امیدوارم نتایج آن در زندگی مردم حاصل شود.

وی اضافه کرد: نتیجه انتخابات هر چه که باشد باید به خیر و صلاح مردم به ویژه قشر ورزشکاران نیز بشود.

امیدوارم رئیس جمهور بعدی نگاهی ویژه به ورزش داشته باشد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در حاشیه حضورش در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ورزش با میدان انتخابات آشنا است. این میدان برای جامعه ورزش یک میدان مسابقه است و امروز فینال مسابقه خواهد بود.

مهدی میرجلیلی افزود: وفاق ملی ورزشکاران وفادار برای «ایران قوی» است و امروز پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در سالن شهید افراسیابی شهید شیرودی تهران، حضور پیدا کردند که نشان دهند ایران همواره شاد و پیروز است.

وی در رابطه با انتظار جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده مطرح کرد: امیدوارم رئیس جمهور بعدی نگاهی ویژه به ورزش داشته باشد؛ ورزشکار نباید در حوزه ورزش، مسکن و بیمه دارای دغدغه داشته باشد.

دم ورزشکاران گرم که پای انقلاب هستند

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: وظیفه ورزشکاران و تمامی مردم این است که در انتخابات شرکت کنند؛ باید بگویم دم ورزشکاران گرم که پای این انقلاب و این نظام ایستاده‌اند. شک نکنید برنده واقعی این انتخابات مردم هستند.

وی افزود: هرکسی که رئیس جمهور شد باید بداند با مشکلات و درخواست‌های زیادی از جامعه ورزش روبه‌رو خواهد شد و باید پاسخگوی آن‌ها باشد.

در اولین لحظات رای گیری حضور پیدا کردم

سعید عزیزیان پیشکسوت فوتبال نیز گفت: در دین ما توصیه شده است که در کار خیر از یک‌دیگر پیشی بگیرید و به خاطر همین سعی کردم تا در اولین لحظات در محل رای‌گیری حاضر شوم تا رییس جمهور خودم را با اندیشه خودم انتخاب کنم.

رای دادن تکلیفی است که بری روی دوش ماست

محمد برزگر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال امید مقاومت بسیج گفت: امروز همراه با بازیکنان تیم فوتبال امید مقاومت بسیج جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شدیم که بتوانیم تکلیفی که بر دوشمان است را در جهت رشد و پیشرفت کشورمان انجام دهیم.

جامعه ورزش در میادین ورزشی و انتخاباتی دوشادوش مردم کشورشان هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: امروز پانزدهم تیرماه شاهد حضور پررنگ‌تر و پرشورتر جامعه ورزش و جوانان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی هستیم.

علی جوادی افزود: حضور پرشور ورشکاران نشان می‌دهد، که جامعه ورزش کشورمان هم در میادین مسابقات و هم انتخابات دوشادوش مردم کشورشان هستند که این یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل شود

امیر مهدی‌زاده، کاپیتان تیم ملی کاراته نیز گفت: امیدواریم رئیس جمهور جدید در مسیر «ایران قوی، ورزش قوی» گام بردارد و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کند و شاهد پیشرفت‌های بیش‌تری باشیم.

حضور جامعه ورزش در انتخابات خوشحال‌کننده است

صادق بیت‌سیاح، نایب قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک نیز ضمن ابراز خوشحال از حضور ورزشکاران، عنوان کرد: از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری در همان ساعات اولیه بسیار خوشحال شدم.

حضور ورزشکاران پای صندوق در آینده کشور تاثیرگذار است

در ادامه مژگان رحمانی بانوی لژیونر دارت ایران نیز گفت: قطعا حضور تک تک ورزشکاران در آینده کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: بنده به عنوان عضو‌ کوچکی از جامعه ورزش امروز در انتخابات حضور دارم.

انشاالله فرد تاثیرگذار در سرنوشت کشور پیروز شود

سهیلا منصوریان، عضو تیم ملی ووشو مطرح کرد:امروز حضور پیدا کردیم که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم؛ انشالله فردی که می‌تواند در سرنوشت کشور عزیزمان تاثیرگذار باشد پیروز میدان شود.

 

ورزشکاران از ابتدای آغاز رای‌گیری پای میدان آمدند

هروی، سرمربی تیم ملی کاراته: خدا را شاکریم که دوباره ورزشکاران کشورمان از ابتدای ساعت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: امیدوارم با حضور حداکثری مردم،‌اصلح‌ترین انتخاب شود .

 

گفتنی است؛ مسئولان فدراسیون‌های ورزشی به همراه تیم‌های ملی رشته‌های مختلف هم‌چون فوتبال و والیبال در ساعت اولیه اخذ رای در محل ورزشگاه شیرودی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *