غفاریان: پیروزی برابر استرالیا با تلاش زیاد حاصل شد

15:18 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
غفاریان: پیروزی برابر استرالیا با تلاش زیاد حاصل شد
مدافع میانی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران گفت: بازیکنان استرالیا برای پیروزی در دیدار امروز تلاش زیادی کردند، ولی تلاش ما بیشتر بود و درنهایت برنده این دیدار شدیم.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از روز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد.

مرحله مقدماتی این مسابقات روز گذشته پایان یافت و ملی‌پوشان کشورمان با وجود ارائه بازی قابل قبول برابر تایلند متحمل دومین شکست شده و از صعود به جمع هشت تیم بازماندند. تیم ملی جوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه ۱۴ تیر) برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف استرالیا رفت و به پیروزی ۳ بر یک دست یافت.

مبینا غفاریان مدافع میانی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از این دیدار گفت: خداراشکر توانستیم پس از چند مسابقه به پیروزی دست یابیم. استرالیا تیم خوبی بود و بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران توانستند با ثبت عملکردی خوب مقابل این تیم باکیفیت به برتری برسند.

وی ادامه داد: بازیکنان استرالیا برای پیروزی در دیدار امروز تلاش زیادی کردند، ولی تلاش ما بیشتر بود و در نهایت برنده این دیدار شدیم.

غفاریان در پایان گفت: منتظر دیدار بعدی هستیم. برنده رقابت هنگ‌کنگ و نیوزیلند رقیب بعدی تیم ایران است و امیدوارم در آن بازی نیز نمایش خوبی داشته باشیم و به برتری برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *