شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند

14:12 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۳۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند
استاندار تهران طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری همزمان با ۱۴ تیرماه و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طی پیامی این روز را گرامیداشت.

در این پیام آمده است؛

«به نام خدا»

روز ۱۴ تیرماه در واقع بهانه‌ای است، تا با هم مرور کنیم، که امروز شاهد رشد گسترده شهرنشینی و زندگی روستایی و اهمیت به عمران در این مناطق هستیم.

امروز نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور بر کسی پوشیده نیست و مدیریت شهری و روستایی، در ایجاد توسعه متوازن و همه جانبه و جلب رضایت عمومی و ایجاد آسایش و نشاط اجتماعی مهمترین نقش را ایفا می‌کند.

طی سه سال گذشته به خوبی شاهد بودیم، که رویکرد دولت سیزدهم به حوزه عمران شهر‌ها و روستا بی بدیل و مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم بوده است و بازوان اجرایی این رویکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بوده اند و تلاش آن‌ها سبب شده که امروز و پس از سه سال به رویکرد بالنده شهید رئیسی در اهمیت به عمران شهر‌ها و روستا‌ها افتخار کنیم.

در این فرصت مغتنم می‌بایست، از کوشش‌های خالصانه و تلاش‌های بی منت و شبانه روزی آبادگران کشور در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تجلیل و بار دیگر تاکید کنیم، نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان حلقه نخست خدمت رسانی در رفع مشکلات استان تهران و ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی به عنوان الگویی برای سراسر کشور تعیین کننده و غیرقابل انکار است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه فرا رسیدن ۱۴ تیرماه به همه شهرداران و دهیاران تلاشگر، خدوم و انقلابی استان تهران، توفیق روز افزون این عزیزان را در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم و موکدا از این عزیزان تقاضا دارم، با تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم و، ولی نعمتان ما در شهر‌ها و روستا‌ها غافل نشوند.

علیرضا فخاری
استاندار تهران

 انتهای پیام/


برچسب ها: استاندار تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *