رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد

11:43 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت موجود و مشکلات زندانیان این ندامتگاه قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده در جریان بازدید از زندان مرکزی بجنورد استان خراسان شمالی از بخش‌های مختلف این زندان از جمله بند نسوان بازدید و با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره گفت‌وگو و در راستای پیگیری‌ مشکلات مددجویان دستورهای مقتضی صادر کرد.

وی در این بازدید با اشاره به مسیرهای قانونی پیش‌بینی شده جهت بررسی و پیگیری درخواست‌های مطروحه، اظهار کرد: طبعا این حضور میدانی و گفت‌وگوی چهره به چهره با قضات رسیدگی کننده، مقامات و مسئولان قضایی کمک می‌کند تا در رابطه با آخرین وضعیت مددجویان به جمع‌بندی مناسب برسند و با توجه به مبانی و مستندات قانونی حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد:دستگاه قضایی در راستای تسهیل مسیر رسیدگی به مسائل و مشکلات مبتلابه مددجویان برنامه‌های متعدد و متنوعی در اشکال مختلف از قبیل میز خدمت، گفت‌وگوهای اختصاصی و ملاقات‌های عمومی در نظر گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که دادگستری کل استان در تلاش است یکی از اهداف مندرج در سند تحول قضایی را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *