گفت‌وگو|

اکبرپور: استقلال باید در فصل جدید به خوبی تقویت شود/ نباید اجازه دهیم در جام جهانی زنگ تفریح باشیم

2:01 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اکبرپور: استقلال باید در فصل جدید به خوبی تقویت شود/ نباید اجازه دهیم در جام جهانی زنگ تفریح باشیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر نقاط ضعفمان را پوشش ندهیم باعث می‌شود باز هم در جام جهانی زنگ تفریح تیم‌ها باشیم و یک دوره دیگر را با ناکامی پشت سر بگذاریم.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با میزان، درباره تمدید قرارداد استقلال با جواد نکونام، اظهار داشت: در فصل جدید تیم باید به خوبی تقویت شود و مهم‌تر از همه این است که کادر فنی نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شود تا آن هرج و مرج فصل پیش را نداشته باشیم. 

وی ادامه داد: فصل گذشته استقلال به دلیل برخی مشکلات نتوانست بازیکنان مد نظرش را به خوبی جذب کند و همین تبدیل به یک بهانه شد تا ما نتوانیم آن عملکرد مفید را به کار ببریم. این فصل خدا را شکر با کمک هلدینگ خلیج‌فارس می‌توانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. باید تیم استقلال در فصل پیش رو حمایت کامل شود و تمرینات پیش از شروع فصل را از حالا شروع کنند تا در فاصله ۲ ماه مانده تا شروع لیگ به دردسر نیفتیم. 

باید تیمی ساخته شود تا در تورنمنت‌های پیش رو موفق ظاهر شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه باید تیمی ساخته شود تا در تورنمنت‌های پیش رو موفق ظاهر شود، تصریح کرد: باید برای فصل آینده از اکنون بازیکنان مد نظر جذب شود و در هر پست ۲ - ۳ بازیکن همتراز داشته باشیم تا مانند فصل گذشته دچار کمبود بازیکن نشویم. حضور اسلامی در استقلال می‌تواند کمک زیادی در جهت تقویت خط هجومی آبی‌پوشان کند.

وی ادامه داد: بسیاری از همین بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره هستند، اما وقتی در تیم‌های بزرگ مانند استقلال حضور پیدا می‌کنند به دلیل جو حاکم در تیم تمرکزشان را از دست می‌دهند. باید از لحاظ ذهنی بسیار قدرتمند باشند تا بتوانند در برابر هرگونه حواشی و اتفاقات موجود قدرت برخورد را داشته باشد. بازیکنان جدید اگر بتوانند جو باشگاه را هضم کنند و به دست خودشان بگیرند قطعاً می‌توانند موفق شوند.

تیم ملی ایران در گروه قلدری قرار گرفته

اکبرپور با بیان اینکه تیم ملی ایران در گروه قلدری قرار گرفته، عنوان کرد: قرعه ایران انجام شده و در گروه نسبتاً خوبی قرار گرفتیم. در نگاه اول تیم‌هایی حضور دارند که شاید بتوان راحت آنها را شکست داد، اما تلقین این موضوع می‌تواند برای ما مشکل ساز شود. بازیکنان ایرانی همواره به دلیل غرور بیش از حد در مسابقات ورزشی دچار مشکل می‌شوند و به نظر من نباید اینقدر زود درباره صعود تیم ملی صحبت کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ازبکستان تیمی بود که مقابل ایران در دو بازی گذشته ایستادگی کرد و در سوی دیگر تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را در یک چهارم حذف کرد. تیم‌های کره شمالی و قرقیزستان هم ممکن است از لحاظ کیفیت به سطح بالایی رسیده باشند. حقیقتاً نمی‌توان به سادگی تیم‌های صعود کننده این گروه را پیش‌بینی کرد.

کادرفنی تیم ملی باید روی ساختار دفاعی به خوبی کار کند

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی باید روی ساختار دفاعی به خوبی کار کند، گفت: تیم ملی ایران خالی از ضعف نیست و باید روی ساختار دفاعی به خوبی کار کنند. ما با درصد احتمال بالا به جام جهانی صعود می‌کنیم، اما اینکه نقاط ضعفمان را پوشش ندهیم باعث می‌شود باز هم در جام جهانی زنگ تفریح تیم‌ها باشیم و یک دوره دیگر را با ناکامی پشت سر بگذاریم.

اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: باید نتایج متفاوت‌تری را نسبت به دوره‌های گذشته به دست بیاوریم و اجازه ندهیم غرور برایمان دردسرساز شود. در هر نقطه از زمین بازیکنان توانمندی داریم، اما اینکه چگونه از آن‌ها استفاده شود بسیار مهم است. امیدوارم تا پیش از شروع جام جهانی جوانان را آماده کنیم و برای مسابقات پیش رو هماهنگ سازیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *