گفت‌وگو|

سیفی: صدیقی مسیر علی‌نژاد را ادامه می‌دهد/ در بازی‌های بریکس روی چینی‌ها را کم کردیم

8:45 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سیفی: صدیقی مسیر علی‌نژاد را ادامه می‌دهد/ در بازی‌های بریکس روی چینی‌ها را کم کردیم
دارنده پنج مدال طلای جهان در رشته ساندا گفت: رئیس فدراسیون ووشو مسیر علی‌نژاد را ادامه می‌دهد و با این روند باز هم موفق می‌شویم.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخابات فدراسیون ووشو اظهار داشت: مجمع به خوبی برگزار شد و فکر می‌کنم دوستانی که نیامدند کار عاقلانه‌ای کردند، چون اصلاً رأی نمی‌آوردند. امیر صدیقی ریل گذاری که مهدی علی‌نژاد داشت را ادامه داد که نتیجه آن درخشش درهانگژو شد. 

تغییرات در کادرفنی تیم ملی بد نبود

وی افزود: شک نکنید با ادامه همین مسیر باز هم موفق خواهیم شد. همین مسیر باید ادامه پیدا کند تا در ناگویا بهتر از ژاپن نتیجه بگیریم. ما یک مجموعه خوب و یکدل هستیم که می‌توانیم روز به روز بهتر شویم.

کاپیتان تیم ملی ووشو درباره تغییرات در رأس کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: تغییرات در کادرفنی تیم ملی بد نبود. کیوان شیرآقایی با برنامه است و مربی توانمندی محسوب می‌شود. ما با کادرفنی جدید در انتخابی جام جهانی خوب بودیم و در بریکس هم روی چینی‌ها را کم کردیم.

مربی نیاز به زمان دارد تا برنامه‌های خود را پیاده کند

قهرمان پرافتخار ساندا ادامه داد: طبعاً هر مربی که می‌آید نیاز به زمان دارد تا برنامه‌های خود را پیاده کند. ان‌شاءالله کادرفنی جدید هم رفته رفته تفکرات خود را پیاده می‌کند تا بهترین نتایج کسب شود.

سیفی در مورد بستن قرارداد با یک سازمان حرفه‌ای گفت: یک قرارداد با سازمان PFL بستم و دوشنبه هفته آینده عازم ریاض عربستان هستم تا اولین مبارزه را مقابل حریفی از لبنان برگزار کنم. این ششمین مبارزه من در MMA و نخستین مبارزه ام تحت قرارداد PFL است که امیدوارم به پیروزی برسم و پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز دربیاورم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *