ارزیابی ایمنی ۳ هزار و ۴۰۰ ساختمان بلندمرتبه به اتمام رسید

11:15 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ارزیابی ایمنی ۳ هزار و ۴۰۰ ساختمان بلندمرتبه به اتمام رسید
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اتمام ارزیابی بیش از ۳ هزار ساختمان بلند مرتبه، گفت: این رقم از مجموع ۱۶ هزار ساختمان بوده است.

خبرگزاری میزان - محمدمهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در نشست خبری اظهار کرد: در دوره ۳ ساله دولت سیزدهم حریم گسل‌ها در اولویت بود به طوریکه در دولت قبل ۶ شهر و در دولت سیزدهم ۳۲ شهر مورد مطالعه قرار گرفت.

وی با اشاره به اتمام ارزیابی ایمنی ۳ هزار و ۴۰۰ ساختمان مهم و بلند مرتبه در شهر تهران در دولت سیزدهم، گفت: از مجموع ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه، در گذشته هزار و ۷۰۰ ساختمان مورد ارزیابی ایمنی قرار گرفته بود و الباقی در تابستان امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حیدری به راه‌اندازی نهضت مقاوم سازی در تهران، اشاره کردو گفت: تاکنون ۶ بیمارستان برای نوسازی و مقاوم سازی اقدام کرده‌اند که کار سختی است، اما به سرانجام خواهد رسید.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: از جمله اقدامات ما در حوزه فرونشست در مرکز تحقیقات این بود که زمین‌های الحاقی در طرح نهضت ملی مسکن را از منظر فرونشست بررسی کنیم که ۱۵۰ تا ۱۶۰ نقطه بررسی و به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایمنی ساختمانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *