برگزاری دوره ارتباطات هوشمند برای مدیران روابط عمومی استان تهران

15:51 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
برگزاری دوره ارتباطات هوشمند برای مدیران روابط عمومی استان تهران
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از برگزاری دوره تخصصی آموزشی «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» خبر داد و گفت: این دوره هفته آینده با همکاری سازمان فنی‌حرفه‌ای و حضور مدیران دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران برگزار می‌شود.  

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران، صبح سه‌شنبه از برگزاری دوره تخصصی آموزش «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» با تدریس «حمید شکری خانقاه» خبر داد و اظهار کرد: این دوره طی هفته آینده و با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با تاکید بر اینکه ارتباطات فعال، ایجاد جریان سازی و استفاده مناسب از فناوری‌ها و نیروی انسانی متخصص مشخصه‌های اصلی و بارز روابط عمومی‌های فعال است، گفت: با داشتن این مشخصه‌ها شاهد رشد، بالندگی و پیشرفت در یک سازمان خواهیم بود.

صائبی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی‌ها را در عصر کنونی که فضای مجازی رشد زیادی داشته است، بسیار مهم دانست و افزود: یکی از پر چالش‌ترین مواردی که هر سازمان و دستگاه با آن روبرو است بروز شایعات می‌باشد که در صورت رفتار هوشمند روابط عمومی و استفاده از ابزار‌ها و استراتژی‌های به موقع و درست این شایعات پیش‌بینی، پیشگیری و برای آن‌ها برنامه‌های مدیریتی طراحی می‌شود.

مشاور استاندار تهران در تشریح جزئیات برگزاری این دوره تخصصی عنوان کرد: این دوره مختص مدیران دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برنامه و طرح‌ریزی شده و در شهرستان شهریار برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه ضمن دعوت از همه مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای حضور و مشارکت در انتخابات ۱۵ تیر به تعامل و هم افزایی روابط عمومی‌ها در پوشش و انعکاس خبری در روز انتخابات هشتم تیر ماه اشاره و بیان کرد: ضمن تقدیر از مشارکت همه روابط عمومی‌ها در این حوزه لازم می‌دانم اعلام کنم این روند برای روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت و ارزیابی عملکرد‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *