اعلام آمادگی فرمانداری تهران برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

14:37 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۰۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعلام آمادگی فرمانداری تهران برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
قیومی ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری تهران برای اخذ رأی در دور دوم انتخابات گفت: سازماندهی یک شبکه ۷۰ تا ۸۰ هزار نفره با ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رأی، کار بزرگی است که توسط فرمانداری و مردم در صحنه شکل گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در خصوص برنامه‌های پیش رو برای انتخابات روز جمعه بیان کرد: در چند ماه اخیر باتوجه به اتفاقات بی‌سابقه‌ای که رخ داد، تمام تلاش‌ها به کار گرفته شد تا بتوان انتخابات قانونی را برگزار کنیم، در دور دوم انتخابات، تمام آن چیزی که در دور اول به کار گرفته و اقدام شد نیز به کار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدها، توزیع عادلانه بیلبوردها، تخصیص عادلانه فضا‌ها و اماکن نیز در اختیار نامزد‌ها قرار داشت تا بتوانند در زمان قانونی خودشان از این بستر استفاده کنند.

فرماندار تهران ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری تهران برای اخذ رأی در دور دوم انتخابات تصریح کرد: سازماندهی یک شبکه ۷۰ تا ۸۰ هزار نفره با ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رأی، کار بزرگی است که توسط فرمانداری و مردم در صحنه شکل گرفت و در دور دوم نیز آمادگی کامل مهیاست تا مردم آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بریزند.

قیومی خاطرنشان کرد: برای‌آنکه مردم و دستگاه‌ها بتوانند در این حوزه مشارکت داشته باشند و گفتگو کنند، در سطح شهر تهران مجوز تریبون‌های آزادی صادر شد تا در برخی اماکن پر تردد و میادین مردم بتوانند مباحث خود را اعلام کنند که این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

معاون استاندار تهران همچنین با بیان اینکه هر ۲ نامزد در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات خود را انجام داده‌اند گفت: انتخاباتی را پشت سر گذاشتیم که تخلفاتی در آن وجود نداشت و پیش‌بینی می‌شود با معرفی که نامزد‌ها از خود ارائه می‌دهند، انتخاب خوبی توسط مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *