گفت‌وگو|

هدایی: درگیر تمرینات شخصی‌ام هستم/ دومی در لیگ تنیس روی میز نتیجه بدی نبود

9:20 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هدایی: درگیر تمرینات شخصی‌ام هستم/ دومی در لیگ تنیس روی میز نتیجه بدی نبود
ملی‌پوشی تنیس روی میز گفت: درگیر تمرینات شخصی‌ام هستم و تا ۱۰ روز دیگر از ایران خارج می‌شوم و به فرانسه می‌روم تا تمرینات پیش فصل را در کنار هم تیمی‌های خود شروع کنم.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره کیفیت لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: خدا را شکر لیگ خوبی پشت را سر گذاشتیم و با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت به شکل خوبی برگزار شد. تیم فراسنج هم که سالیان سال در این تیم عضویت داشتم توانست مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: به نظرم مقام دومی زیبنده بود و نتیجه بدی نبود چرا که در سال جاری تیم‌های دیگر بیشتر از تیم ما هزینه کرده بودند، اما با این وجود تیم ما در مسابقات لیگ نتیجه خوبی گرفت. اگر در بازی آخر هم شانس یار ما بود حتی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. به هر حال بازی با تیم پتروشیمی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردیم. البته نوشاد عالمیان در بازی آخر انصراف داد، اما من توانستم مقابل نیما عالمیان برنده شوم.

ملی‌پوشی تنیس روی میز گفت: از احسانی مهر به عنوان مدیرعامل یک شرکت خصوصی بابت تشکیل تیم بسیار خوب تشکر می‌کنم که یک تیم با پرستیژ و حرفه‌ای را به لیگ تنیس روی میز آورده و حفظ کرده است و خیلی خوب از ما حمایت می‌کند. او دارد از جیب شخصی‌اش هزینه می‌کند و تمام این کار‌ها واقعا زیبنده است و جای تقدیر دارد. 

هدایی در پایان درباره برنامه‌اش برای آینده با توجه به عدم حضور در المپیک پاریس خاطرنشان کرد: من درگیر تمرینات شخصی‌ام هستم و تا کمتر از ۱۰ روز دیگر از ایران خارج می‌شوم و به فرانسه می‌روم تا تمرینات پیش فصل را در کنار هم تیمی‌های خود شروع کنم. آماده می‌شوم که از ماه سپتامبر (اوایل شهریور ماه) در لیگ فرانسه و آمریکا به طور همزمان فعالیت خود را شروع کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *