اجرای تمهیدات لازم برای امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

19:49 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۱۵۶
اجرای تمهیدات لازم برای امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری، از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای حفظ سلامت و امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمدحسین حاجیلو، رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در نشست هماهنگی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: تمهیدات و اقدامات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ انجام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در سه بخش قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون سراسری برای برگزاری آزمونی امن و سالم و تحقق عدالت آموزشی صورت گرفته است.

قائم مقام سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی برای حفظ امنیت و سلامت آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری یک رویداد بسیار مهم ملی است که آثار مستقیم بر روی خانواده‌ها و نیز اعتماد مردم به حاکمیت دارد و پیشگیری از وقوع جرم به روش‌های مختلف در این زمینه ضرورت دارد.

وی با اشاره به برخی گزارش‌های دریافتی از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند لذا تلاش همه دستگاه‌ها در این زمینه یک وظیفه ملی است. نوبت دوم آزمون سراسری ۲۱ و ۲۲ تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *