جلیلی: توافق کردند و امتیاز دادند، اما طرف مقابل از توافق خارج و تحریم‌ها ۲ برابر شد

13:03 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۸۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جلیلی: توافق کردند و امتیاز دادند، اما طرف مقابل از توافق خارج و تحریم‌ها ۲ برابر شد
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در پاسخ به راه‌حل عبور از مشکلات می‌گفتند اجازه دهید به دو سه قدرتی که با ما دشمنی داشتند امتیاز دهیم، توافق کردند و امتیازات را دادند و نهایتا طرف مقابل از توافق خارج شد و تحریم‌ها دوبرابر شد.

خبرگزاری میزان - سعید جلیلی، صبح امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در جمع مردم گرگان گفت: امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم، فرصت برای تردید نداریم، زمان را باید قدر دانست. باید با همه وجود پای کار بیایم.

وی ادامه داد: باید از فردای انتخابات با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده باشد کار را آغاز کرد، نه اینکه گفته شود تازه می‌خواهیم بررسی کنیم ببنیم کارشناسان چه می‌گویند. 

جلیل گفت: می‌گفتیم «مشکلاتی که وجود دارد را چگونه حل می‌کنید»، می‌گفتند «اجازه دهید به دو سه قدرتی که با ما دشمنی داشتند امتیاز دهیم»؛ نتیجه آن چه شد، دیدید که توافق کردند و امتیازات را دادند و نهایتا طرف مقابل از توافق خارج شد و تحریم‌ها دوبرابر شد و دلار ۳ هزار تومانی را ۳۰ تومان کرد. 

وی با بیان اینکه هرگاه ملتی ایستاد و مقاومت کرد، امنیت را برای خود به ارمغان آورد و از سایه جنگ عبور کرد گفت: وقتی ملتی مصمم باشد تولید قدرت می‌کند، این تولید قدرت است که دیدید در عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی و همه متحدانش، صد‌ها موشک به سمتش شلیک شد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز ملت می‌داند برای استفاده از یک جهان فرصت یک تعامل گسترده وجود داشته باشد. ملت ما انتخاب خواهد کرد تا جهش خود را شکل دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *