دبیر: بار روی دوش کشتی نگذارید/ کار یزدانی سخت است و اینگونه نیست بگویند بفرمایید طلا

11:19 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۶۰
دبیر: بار روی دوش کشتی نگذارید/ کار یزدانی سخت است و اینگونه نیست بگویند بفرمایید طلا
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این‌که کار سختی در المپیک داریم، گفت: اگر یک مدال طلا بگیریم کلاهمان را بالا می‌اندازیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا دبیر در مراسم بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های ملی کشتی، اظهار داشت: وزیر ورزش با تمام وجودش به کشتی خدمت می‌کند و جا دارد از او بخاطر حمایت‌هایش تشکر کنم. بچه‌ها اردو‌های سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند. کار ما در المپیک سخت است. اینطور نیست که فکر کنیم در المپیک راحت به ما مدال طلا می‌دهند و این را می‌توان از تعداد مدال‌های طلای کشتی در کل المپیک‌ها دید.

وی ادامه داد: هم به عنوان مسئول و هم کشتی‌گیر در المپیک بوده‌ام. بار را روی دوش کشتی نگذارند. اگر یک طلا بگیریم برنده شده‌ایم. بچه‌ها در اوج تمرینات هستند و ۲ هفته از تمرینات سنگین آن‌ها باقی مانده است. ما مامور به وظیفه‌ایم و بقیه دست خداست.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط حسن یزدانی گفت: او کتفش را از ۳ جا عمل جراحی کرد. فکر نکنیم مدال طلا برای او آماده است. اینطور نیست و واقعا کار سختی داریم. فکر نکنیم میرزازاده، چون پارسال در جهانی طلا گرفت امسال هم در المپیک طلا می‌گیرد.

دبیر تصریح کرد: مردم بدانند المپیک سخت است و هیچ چیز معلوم نیست. والله کار در المپیک سخت است. استرسی نداریم، اما مردم بدانند خم رنگرزی نیست. ما تلاش می‌کنیم. بار روی دوش یزدانی، میرزازاده یا بقیه نگذارند. دیدیم سعید اسماعیلی در یک ثانیه چطور در مجارستان به کشتی‌گیر کوبا باخت. توقع باید پایین بیاید تا باری روی دوش بچه‌ها نباشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *