رئیس کل دادگستری استان البرز: نیروی انتظامی نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار دارد

11:47 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان البرز: نیروی انتظامی نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار دارد
رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در تحقق امنیت گفت: اگر نیروی انتظامی به موقع در صحنه وقوع جرم حاضر شود، احساس امنیت را به شهروندان منتقل می‌کند.

خبرگزاری میزان - سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به همراه جانشین و برخی از فرماندهان فراجای استان با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری البرز دیدار و هفته قوه قضاییه را به وی و همکارانش تبریک و تهنیت گفتند.

 فاضلی هریکندی در این دیدار از همکاری و تعامل نزدیک نیروی انتظامی در برنامه‌های مشترک که با هدف بهبود شاخص‌های امنیتی و اجتماعی در حال انجام است تقدیر کرد و افزود: در نتیجه برنامه‌های مشترک اجرا شده در سال گذشته شاهد کاهش وقوع جرایم مرتبط با سرقت در استان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه نگرش مدیران و قضات دادگستری کل استان به ضابطان دادگستری همواره نگاه حمایتی در چارچوب قانون بوده است یادآورد شد: نیروی انتظامی با حضور به موقع در صحنه وقوع جرم و انتقال احساس امنیت به شهروندان، نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار دارد.

 فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این دیدار از نگاه حمایتی دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف و حل موانع و مشکلات تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *