محور‌های مواصلاتی مازندران برای سفر‌های تابستانی ایمن می‌شود

9:12 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
محور‌های مواصلاتی مازندران برای سفر‌های تابستانی ایمن می‌شود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اقدامات ویژه این اداره کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن‌سازی محور‌ها در فصل تابستان به منظور افزایش تأمین ایمنی محور‌ها برای مسافرین تابستانی به استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد است.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و عنوان کرد: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محور‌های خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز، شانه‌سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محور‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

جهانیان ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محور‌ها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و همچنین اطلاع از انسداد‌ها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW. ۱۴۱. IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایمنی جاده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *