مشکلات تأمین برق و گاز مجتمع فولاد آذر حدید بناب با پیگیری سازمان بازرسی رفع شد

9:10 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات تأمین برق و گاز مجتمع فولاد آذر حدید بناب با پیگیری سازمان بازرسی رفع شد
مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور از رفع مشکلات پیش روی شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب با ورود این سازمان خبرداد.

خبرگزاری میزان - احمد نظری از رفع مشکلات یک واحد تولیدی با ورود سازمان بازرسی خبر داد و گفت: در پی طرح موضوعی از سوی شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب مبنی بر توقف تولید آن شرکت به دلیل بروز مشکل در تأمین برق و گاز مجتمع، بازرسی امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی و دفتر حمایت از سرمایه گذاری به این موضوع ورود کردند.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور تداوم فعالیت مجتمع، بازرسی امور نیرو و ارتباطات نسبت به برگزاری جلسه با مسئولان عالی وزارت نیرو و فراهم کردن شرایط تقسیط بدهی برق مصرفی آن شرکت اقدام کرد که منجر به رفع مشکل و اتصال برق شد.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در ادامه پس از بروز مشکل در تأمین گاز مجتمع (ناشی از انباشت بدهی مربوط به قبوض گاز) مذاکرات و رایزنی با دستگاه‌های اجرایی متولی با همکاری بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گرفت که منجر به رفع مشکل و برقراری گاز مجتمع نیز شد.

گفتنی است رئیس هیئت مدیره شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب پس از رفع مشکلات مربوط به شرکت با ارسال نامه‌ای به دکتر خدائیان از سازمان بازرسی کل کشور تشکر کرد.

در این نامه، تاکید شده است که مجتمع فولاد آذر حدید بناب با فعالیت در زمینه تولید شمش فولاد با جذب ۳۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده، اما در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با مشکلات عدیده‌ای از جمله قطعی برق و گاز مواجه که با پیگیری‌های مجدانه سازمان بازرسی رفع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجتمع فولاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *