جلیلی: اگر از چهار سال پیش‌رو استفاده نکنیم دچار چهل سال عقب‌ماندگی خواهیم شد

18:18 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
جلیلی: اگر از چهار سال پیش‌رو استفاده نکنیم دچار چهل سال عقب‌ماندگی خواهیم شد
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرصت چهار ساله چهاردهمین رئیس جمهور ایران، گفت: اگر از ۴ سال پیش رو استفاده نکنیم دچار چهل سال عقب‌ماندگی خواهیم شد.

خبرگزاری میزان - سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز امروز یکشنبه دهم تیر 1403 با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق‌های دو دقیقه‌ای به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. 

پس از اظهارات نمایندگان سعید جلیلی در جایگاه حاضر شد و بیان کرد: اگر اینگونه دور هم جمع شده‌ایم به این علت است که در موقعیتی قرارداریم که این موقعیت در طول تاریخ بی‌نظیر است. 

وی افزود: باید از این موقعیت استفاده حداکثری کرد. کشور ما در سالیان گذشته دچار رشد منفی و صفر اقتصادی شد، آن هم کشوری که یک جهان فرصت در آن وجود دارد. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یک جهان فرصت یک شعار انتخاباتی نیست بلکه یک واقعیت است. 

سعید جلیلی با تاکید بر این مهم که ما دیگر فرصتی برای هدر دادن در اختیار نداریم، گفت: باید به سرعت کار جدی برای چهش و استفاده از این یک جهان فرصت‌ را در دستور کار قرار دهیم. پس از صبح شنبه که کار را به دست گرفتیم با تمام توان به سوی جهش و رشد پیش خواهیم رفت. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهش در کشور را مستلزم همدلی بین دو قوای مقننه و مجریه دانست و گفت: من از شما خواهش می‌کنم که شرایطی که در آن قرار داریم را برای مردم تشریح و تبیین کنید. 

به گفته این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  اگر از این ۴ سال پیش رو نتوانیم بهرمند شویم با ۴۰سال عقب ماندگی روبه‌رو خواهیم شد. 

وی ادامه داد: آیا دوباره می‌خواهیم گرفتار این باشیم که چرا فلان کشور به ما اخم کرده است و حالا باید از دلش دربیاوریم؟ که ماحصل آن دستاوردی جز رشد صفر نداشت. 

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه هر یک از ما مسئولیتی سنگین و سترگ بر دوش خود خواهیم داشت افزود: همگان وظیفه داریم تا شرایط کنونی و موقعیت تمدنی و تاریخی به ویژه فناوری که در موقعیت بسیار حساسی است را برای مردم تشریح کنیم.

انتهای پیام/



مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
اگرازاقای قالیباف تا دیرنشده دعوت به حضوردر دولت خودکنیدپیروزی قطعی است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *