آیین رونمایی از آلبوم «بداهه» در فرهنگسرای ارسباران

12:13 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۹۵
آیین رونمایی از آلبوم «بداهه» در فرهنگسرای ارسباران
آیین رونمایی از آلبوم «بداهه» دوشنبه ۱۱ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین رونمایی از آلبوم «بداهه» دوشنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این آلبوم شامل بداهه‌نوازی‌های هنرمندان ارجمند و پیشکسوت محمدعلی کیانی‌نژاد (نی)، شهرام میرجلالی (تار) و سعید رودباری (تنبک) است.

سخنرانان این مراسم میرعلیرضا میرعلینقی و محمد کیانی‌نژاد هستند. همچنین یک کلیپ درباره فعالیت‌های محمدعلی کیانی‌نژاد پخش می‌شود و سه قطعه از آثار وی توسط سه گروه موسیقی اجرا خواهد شد.

محمدعلی کیانی‌نژاد (زاده ۱۳۳۱ در بیرجند) موسیقیدان، آهنگساز و نوازنده ساز نی است که موسیقی را نزد استادانی همچون نورعلی برومند، داریوش صفوت، محمدتقی مسعودیه و هرمز فرهت آموخته است. کیانی‌نژاد همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا شجریان، حسین علیزاده، شهرام ناظری، پرویز مشکاتیان، ایرج بسطامی و علیرضا افتخاری را در کارنامه هنری‌اش دارد. «مهرورزان»، «انتظار»، «سرو سیمین»، «پیر مغان» و «مندیر» برخی آثار منتشرشده وی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *