رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه است

10:30 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه است
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کشور گفت: نقش نیروی انتظامی در مبارزه با ناامنی بی‌بدیل است و فراجا در هر مقطع و بحرانی در خط مقدم عمل می‌کند.

خبرگزاری میزان - فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرماندهان در دادگستری استان حضور یافتند.

محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان در این دیدار، اظهار داشت: فرمانده‌ انتظامی استان اخلاق محور و قانون‌مدار است و نیروی انتظامی همیشه همراه و همیار دستگاه قضایی استان بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در مبارزه با ناامنی مهم است، افزود: نیروی انتظامی به این نقش به درستی عمل کرده است و فراجا در هر مقطع و هر بحرانی همیشه در خط مقدم عمل می‌کند.

وی ادامه داد: تعداد شهدای نیروی انتظامی هر سال در حال افزایش است که نشان از تلاش فراجا برای برقراری امنیت و نظم است.

 افراسیاب از همگرایی نیروی انتظامی استان با دستگاه قضایی تشکر کرد و گفت: با تدابیر فرماندهی انتظامی این هم افزایی و همکاری‌ها ادامه می‌یابد.

در این دیدار فرماندهی انتظامی استان نقش دستگاه قضایی را در امنیت بی مثال عنوان کرد و بیان داشت: نقش دستگاه قضایی استان در حوزه امنیت بی‌بدیل است. قوه قضاییه وظیفه صیانت از حقوق مردم را بر عهده دارد و به حقوق مردم ارزش و اهمیت زیادی می‌دهند.

مصطفایی گفت: قوه قضاییه در حوزه انتخابات و امنیت مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد و یک همدلی و همکاری خوبی بین ناجا و دستگاه قضایی وجود دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *