آمادگی سازمان داوطلبان هلال احمر برای حمایت از بیماران نیازمند

9:41 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
آمادگی سازمان داوطلبان هلال احمر برای حمایت از بیماران نیازمند
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار و گفت‌وگو با رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برای کمک به بیماران نیازمند مراجعه‌کننده به این مجتمع از محل اعتبارات حمایتی سازمان متبوعش اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر- سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ در نخستین دیدار کاری در هفته جاری، عبدی رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به همراه مدیران درمان و امور مالی این مجتمع، مهمان وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان بودند.

این جلسه با دستور کار «هماهنگی نحوه حمایت از بیماران نیازمند مراجعه کننده به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران» و با حضور امینی خزانه دار و مظفرپور رئیس اداره حمایتی سازمان داوطلبان برگزار شد.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در این جلسه با اشاره به افزایش هزینه‌های درمانی و نیز تنوع و تعدد خدمات این مجتمع و همچنین عدم استطاعت مالی برخی بیماران، خواستار آغاز دوباره همکاری مشترک مجتمع با سازمان داوطلبان و ایجاد ساز و کار لازم برای تامین بخشی از هزینه‌های دارویی و درمانی اینگونه بیماران شد.

رئیس سازمان داوطلبان نیز در این نشست گفت: این سازمان برای حمایت از مددجویان دارو و درمان و بیماران نیازمند از جمله بیماران واجد شرایطی که از سوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معرفی می‌شوند، با رعایت کامل ضوابط و قوانین موجود و با استناد به آیین نامه خدمات اجتماعی هلال احمر، آمادگی کامل دارد.

وحید سلیمی ارائه مستندات درمانی و دارویی و اسناد هویتی از سوی مددجو را جزو شروط قطعی و لازم برای استفاده از اعتبارات حمایتی سازمان داوطلبان برشمرد و افزود: این سازمان نیز با رعایت الزامات قانونی، آیین نامه خدمات اجتماعی هلال احمر، ابلاغیه‌های دولت از جمله پنجره واحد خدمات درمانی و مساعدت به شخص مددجو با کد ملی و همچنین اصول حرفه‌ای و استاندارد مددکاری اجتماعی، وظایف خویش را در این حوزه بدون کم و کاست انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروهی تخصصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نحوه تبادل اسناد و معرفی مددجویان از سوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به سازمان داوطلبان برای بهره مندی از خدمات حمایتی و انجام فرایند مددکاری، پس از تامین و واریز ردیف اعتبارات مربوطه، تشکیل شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *