رئیس ستاد انتخابات پزشکیان: ما انقلابی هستیم، انقلابی پزشکیان است

21:56 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۲۱
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان: ما انقلابی هستیم، انقلابی پزشکیان است
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان با بیان اینکه برخی قصد دارند انقلاب را مصادره کنند گفت: انقلابی پزشکیان است، انقلابی ما هستیم.

خبرگزاری میزان - علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان، شنبه، ۹ تیر، در نشستی خبری، گفت: این دوره از انتخابات به همت و تلاش مسئولان برگزاری در صحت و سلامت کامل برگزار شد. 

وی افزود: خوشبختانه مطابق با نظرسنجی‌ها آقای پزشکیان رای اول کشور را کسب کرد و آقای جلیلی نیز نفر دوم این انتخابات شد.

وی افزود: یک هفته آتی آخرین فرصت برای مجاب کردن مردم و بیان دیدگاه‌های خود و نقد نقطه‌نظرات طرف مقابل است.
 
وی در تشریح دور دوم انتخابات، بیان کرد: فرق دور دوم و اول انتخابات در این است که مردم از میان دو نامزد باید انتخاب خود را انجام می‌دهند. پس بهتر است انتخاب از شخص به انتخاب اندیشه و تفکر تغییر کند.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان بیان کرد: متاسفانه نگاه توسعه‌گرای دولت اصلاحات ادامه پیدا نکرد؛ و پس از دولت اصلاحات همه برنامه‌های توسعه‌ای مغفول ماند.

وی ادامه داد: ما در انتخابات ریاست جمهوری باید به سمتی برویم که اندیشه و گفتمان را انتخاب کنیم، درحال حاضر گفتمان هر دو طرف انتخابات روشن است. 

وی گفت: یک‌طرف کاندیدای خشونت، تحریم و تورم و گرانی است در برابر نامزدی از جریان و تفکری روشن که به روابط باز و دوستانه با جهان و در سیاست خارجی معتقد است و خشونت را برای جامعه بر نمی‌تابد.

عبدالعلی‌زاده با بیان اینکه رئیس جمهور نفر اول اجرایی کشور است و این دولت است که لوایح توسعه کشور را به‌سیله نخبگان به مجلس برده و اجرا می‌کند تصریح کرد: نباید بگوییم که رئیس جمهور اختیاراتی ندارد. 

وی ادامه داد: نکته دیگر کارآمدی رئیس جمهور است. مردم باید به سوابق و کارنامه و توان اجرایی کاندیدا‌ها توجه ویژه کنند.

وی افزود: طرف مقابل کارنامه و تجربه‌اش صفر است، یکی از عوامل تحریم‌های ظالمانه و نپیوستن  به FITF همین آقای جلیلی است.

عبدالعلی‌زاده با بیان اینکه مردم باید انتخاب کنند که چه توان اجرایی را می‌خواهند افزود: یک طرف با جهان زیستن و پیشرفت کردن و طرف دیگر انزوا و تحریم است. تحریم جنایت است و گرانی هزینه‌ها از جمله بهداشت و درمان نیز به همین دلیل است. 

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان تشریح نقطه نظرات و تحلیل نظریات کاندیدا‌ها را از وظایف رسانه‌ها توصیف کرد و گفت: مدیری که توان کنترل دلال‌ها را ندارد چگونه می‌خواهد کشور را کنترل کند. 

وی با بیان اینکه برخی قصد دارند انقلاب را نیز مصادره کنند، اضافه کرد: انقلابی ما هستیم، این آقایان کجا در انقلاب بودند. بروند نام خود را بگذارند اصول‌گرا نه جبهه انقلاب، انقلابی پزشکیان است. 

عبدالعلی‌زاده با انتقاد از شعار‌های انتخاباتی طرف مقابل، گفت با افتخار می‌گویند وضع موجود را ادامه خواهیم داد. ادامه وضع موجود یعنی ادامه تحریم، گرانی و خشونت اجتماعی.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *