سخنگوی شورای نگهبان: صحت مرحله اول انتخابات در اسرع وقت بررسی می‌شود

14:58 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۷۸۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی شورای نگهبان: صحت مرحله اول انتخابات در اسرع وقت بررسی می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امیدواریم با توجه به اینکه انتخابات به مرحله دوم رفته است، فرآیند بررسی صحت انتخابات در اسرع وقت انجام بگیرد و نسبت به این موضوع اظهارنظر شود.

خبرگزاری میزان - هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبر ۱۴ سیما در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: نتایج این انتخابات توسط وزارت کشور اعلام شد و فعالیت ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات همچنان ادامه دارد.

وی اعلام کرد: چنانچه کسانی شکایتی نسبت به روند برگزاری انتخابات داشته باشند اعم از نامزد‌ها یا عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم ناظر» و یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه شورای نگهبان به اعلام شکایت خود بپردازند.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه انتخابات به مرحله دوم رفته است، فرآیند بررسی صحت انتخابات در اسرع وقت انجام بگیرد و نسبت به این موضوع اظهارنظر شود.

طحان‌نظیف درباره موارد و گزارش‌هایی هم که در روز برگزاری انتخابات به سامانه «مردم ناظر» ارسال شده بود، گفت: مواردی که ارسال شده بود، جزئی بودند، اما در کارگروه‌های شش‌گانه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات تا به دست آمدن نتیجه مورد پیگیری قرار گرفتند.

گفتنی است؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در حدود ۵۹ هزار شعبه در داخل و خارج از کشور برگزار شد که نتایج آن صبح امروز توسط وزارت کشور اعلام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *