ترور شهروندان ایرانی مقابل نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور؛ زن‌ها قربانی اصلی تروریست‌ها

10:28 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۷۰۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
ترور شهروندان ایرانی مقابل نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور؛ زن‌ها قربانی اصلی تروریست‌ها
معاندین، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین سرخورده از اقدامات میدانی در داخل مرزهای ایران محل عملیات را مقابل نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور برده و در اقدام‌هایی سازماندهی شده و کاملا پروژه‌ای سعی بر این دارند با تحمیل فشار به شهروندان ایرانی در فضای فیزیکی، با تولید محتوا از اقدامات شنیع‌شان در فضای مجازی به تبلیغ ایران هراسی خود بپردازند. فراری‌های ایرانی با فحش و اهانت در فضای حقیقی و مجازی به ترور شهروندان ایرانی مشغول هستند.

خبرگزاری میزان - روز جمعه هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برگزار شد.

به غیر از دولت کانادا که در اقدامی دیکتاتورگونه ایرانیان مقیم این کشور را از مشارکت در انتخابات محروم کرد، تقریبا در دیگر نقاط دنیا حتی آمریکا هموطنان خارج از کشور توانستند آرای خود را به صندوق بیاندازند. 

اما طی برگزاری روند انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور، فیلم‌ها و تصاویری منتشر شد که در آن عده‌ای محدود با حمله به رأی‌دهندگان آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

تصاویری که نشان می‌دهد اراذل و اوباش وابسته به ضد انقلاب که تعدادشان از انگشتان دست هم فراتر نمی‌رود با هتاکی و توهین‌های رکیک رأی‌دهندگان را مورد آزار کلامی قرار می‌دادند.

هتاکان حتی زنانی که برای رأی دادن و شرکت در انتخابات حضور پیدا کرده بودند را با توهین‌های رکیک جنسی مورد حمله قرار می‌دادند.

حامیان دیروز، هتاکان امروز

جماعتی که در سال ۱۴۰۱ شعار زن‌زندگی‌آزادی سر می‌دادند حالا در روز روشن، با استفاده از وقاحت اهدایی دولت‌های غربی، بدترین فحاشی‌ها را نسبت به زن‌های ایرانی تنها به جرم شرکت در انتخابات روانه کردند.

مزدورانی که هیچ حرفه و کسب‌وکاری ندارند و با فحاشی و هتاکی مانند شعبان‌بی‌مخ‌های حامی خاندان منحوس پهلوی با بودجه‌هایی که از کنگره آمریکا و پارلمان‌های اروپایی گدایی می‌کنند، امورات خود را می‌گذرانند.

عربده‌کش‌های سلطنت‌طلب و منافق، هرچند تعدادشان کم است اما به صورت سازمان‌یافته و هماهنگ با پشتیبانی ترول‌های مجازی و لشکر فیک براندازان در شبکه‌های اجتماعی، هتاکی‌هایشان گسترده منتشر می‌شود.

گزارش‌های متقن فراوان منتشر شده و افشاگری‌های صورت‌گرفته بارها به حمایت شبکه‌های اجتماعی آمریکایی مانند ایکس (توییتر سابق) از موج‌های فیک ضد انقلاب پرده برداشته‌اند.

یک بررسی ساده نشان می‌دهد ترول‌ها و لشکرهای مجعول مجازی عمدتا یا به سلطنت‌طلبان وابسته هستند یا از آلبانی توسط پسماندهای گروهک تروریستی منافقین که اخیرا ضربه‌های سنگینی را هم متحمل شده‌اند، هدایت می‌شوند. 

هدف اراذل و اوباش ضد انقلاب در کف خیابان‌های لندن و پاریس ایجاد رعب و وحشت در ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در انتخابات است. هرچند این موضوع اتفاق جدیدی نیست و در یکی دو سال گذشته به یک شگرد تبدیل شده است.

بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که هرگاه یک چهره مشهور مخالف میل ضد انقلاب اظهار نظر کرده یا پستی منتشر کرده است، با هجمه شدید مجبور به سکوت اجباری می‌شود.

در ماجرای اخیر نیز زامبی‌های سرگردان در کشورهای غربی ماموریت دارند با ایجاد ترس و وحشت بر ایرانیان خارج از کشور مانع از مشارکت آن‌ها در انتخابات شوند.

ماموریت میدانی از سوی اراذل و اوباش هتاک و بازنشر و توزیع وحشت از سوی مزدوران مجازی.

داعشی‌های دهه ۶۰ ایران که با کراوات و صورت بزک‌کرده در پارلمان‌های اروپا دوره می‌چرخند و کفتار‌هایی مانند سام رجبی که نسخه عصر جدید الواط حامی خاندان منحوس پهلوی پیش از انقلاب هستند.  

تروریست‌های فضای مجازی؛ روی دیگر داعشی‌های دهه ۶۰

هتاکی‌های بی‌شرمانه جنسی حامی زن‌زندگی‌آزادی به زنان ایرانی در واقع نسخه به‌روز شده ترورهای داعشی‎های دهه شصت است؛ حتی خطرناک‌تر و مهلک‌تر از ترور فیزیکی.

مشکل این افراد مشارکت مردم در انتخابات است و به هر طریقی سعی دارند تا از این کار جلوگیری کنند.

در شهر کپنهاگ دانمارک گروهی از این افراد با تجمع در مقابل محل اخذ رای، اقدام به فحاشی کرده بودند که با پاسخ کوبنده یک شهروند ایرانی مواجه شدند؛ این شهروند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر آن‌ها به اهتزاز درآورده و وارد شعبه اخذ رای می‌شود.

فحاشی این افراد در مقابل شعب اخذ رای در شهر‌هایی مانند لندن حاوی الفاظ بسیار رکیکی است که ویدیوی مربوط به این صحنه‌ها غیر قابل انتشار است.

مدعیان حقوق زنان ایرانی و فحاشی علیه رای‌دهندگان

نکته قابل توجه فحاشی‌های روز گذشته در مقابل برخی از شعب اخذ رای در چند کشور غربی این است که این اقدام از سوی گروه‌هایی سازماندهی شده که در سال‌های اخیر جنبشی ادعایی با عنوان «زن‌زندگی‌آزادی» به راه انداخته و برای آنچه «حقوق از دست رفته زنان ایرانی» می‌خوانند ابراز نگرانی کرده و اشک تمساح می‌ریزند.

اما برعکس ادعا‌های مطرح شده، این افراد و سازمان‌های آن‌ها بیشترین دشمنی را با زنان ایران دارند و آنچه در روز ۸ تیر در مقابل برخی شعب روی داد بار دیگر نشان داد که آن‌ها نه‌تنها ارزش و احترامی برای زنان ایرانی قائل نیستند بلکه بیشترین بی‌حرمتی را نیز به آن‌ها می‌کنند.

ادعای حمایت از زنان ایرانی تنها پوششی برای این افراد ضدانقلاب است تا بتوانند پروژه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان‌هایی مانند زن‎زندگی‌آزادی پیش ببرند.

باید توجه داشت که زنان قربانی اصلی رویداد‌هایی هستند که در مقابل برخی شعب اخذ رای در کشور‌های غربی روی داد؛ زنان ایرانی که برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به این شعب مراجعه کرده بودند هدف رکیک‌ترین الفاظ و توهین‌ها قرار گرفتند آن هم از سوی کسانی که ادعای دفاع از حقوق زنان ایرانی دارند.

افرادی که برای حضور در این شعب اقدام کرده بودند هدف فحاشی‌های بسیار تند قرار گرفتند و این امر به‌خوبی آشکار می‌کند که ضد انقلاب و منافقین کوچک‌ترین دغدغه‌ای در قبال زن و یا حقوق زن ندارند و آن‌ها از این ادعا موضوعات دیگری را دنبال می‌کنند.

تصاویر منتشر شده از مقابل مدرسه ایرانی در منطقه کیلبرن لندن، عناصر ضد انقلاب را نشان می‌دهد که تعداد آن‌ها بسیار اندک است، اما الفاظی را علیه افرادی که به داخل مدرسه می‌روند به کار می‌برند که بیان کننده نوع افکار و عقاید آنهاست و نشان از آن دارد که آن‌ها هیچ پایبندی به بنیان خانواده و سنت ایرانی و جایگاه زن بر خلاف آنچه ادعا می‌کنند، ندارند.

در نمونه‌ای دیگر سام رجبی، در حالی که یک زن ایرانی را دنبال می‌کند، بدترین الفاظ و ناسزا‌ها را درباره این زن و پوشش او بیان می‌کند.

لجن‌پراکنی‌های افرادی مانند سام رجبی دیدگاه آن‌ها را درباره همان آزادی که ادعایش را می‌کنند نشان می‌دهد؛ چگونه می‌شود ادعای حمایت از آزادی بیان و عقیده داشت، اما نتوان به عقاید یک شهروند احترام گذاشت و رای دادن یک فرد را تاب نیاورد؟

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *