رئیس ستاد انتخابات استان تهران: مردم استان تهران تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند

19:04 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس ستاد انتخابات استان تهران: مردم استان تهران تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر حضور مردم در ساعات باقی مانده از برگزاری انتخابات گفت: مردم استان تهران تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری عصر جمعه و در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۰ اظهار کرد: از همه مردم استان تهران می‌خواهیم طی دو ساعتی که انتخابات تمدید شده است در صورتی که قصد شرکت در این آزمون سیاسی را دارند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در ساعات اولیه آغاز فرآیند انتخابات شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای بودیم گفت: از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در شعب و اطراف آن با تلفن ۴۵۵۰۰ تماس بگیرند و نکات را مطرح کنند.

جوهری بیان کرد: انتخابات در استان تهران راس ساعت هشت صبح آغاز شده و تاکنون در امنیت کامل در حال برگزاری است تا انشاالله در فرصت باقی مانده  شاهد حضور باشکوه‌تر مردم در شعب اخذ رای باشیم.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
خدا کند کی انتخاب شود به مردم محروم کمک کند همه ایران متحد کند اختلاف نیندازد حرف رهبر گوش کند تا اسیبی به مملکت نرسد دشمن شناس باشد بودجه نظامی بیشتر کند موشک پهباد بسازند برای نابودی اسراییل گودک کوش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *