حضور ناظران انتخاباتی در تمامی شعب اخذ رای

14:57 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۴۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
حضور ناظران انتخاباتی در تمامی شعب اخذ رای
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: ناظران انتخاباتی در تمامی شعب اخذ رای حضور دارند.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای نگهبان، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان پیش از ظهر امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) رای خود را به صندوق سیار شماره ۱۶۹۳ تهران انداخت.

وی پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، اظهار داشت: همکاران بنده در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و در هیات‌های نظارت استانی و شهرستانی به طور دقیق در حال نظارت بر برگزاری انتخابات در تمامی شعب اخذ رای در داخل و خارج از کشور هستند.

صادقی‌مقدم در ادامه از تلاش‌های ستاد انتخابات کشور، وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، قوه قضاییه، نهاد‌های انتظامی و امنیتی و صدا و سیما تشکر کرد و گفت: ناظران مردمی انتخابات، مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی هستند. آن‌ها در تمامی شعب اخذ رای حضور دارند و بر فرآیند رای‌گیری نظارت می‌کنند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: روند برگزاری انتخابات با سهولت و با دقت در حال انجام است. نمایندگان نامزد‌ها هم در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و هم در شعب اخذ رای حضور دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور باشکوه مردم برگ زرین دیگری به صفحات پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *