عبدی: انتظار داریم رییس جمهور منتخب بتواند نواقص را برطرف کند

13:18 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عبدی: انتظار داریم رییس جمهور منتخب بتواند نواقص را برطرف کند
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تاکید کرد: رییس جمهور منتخب مسئولیت بسیار سنگینی برای انجام تعهدات خود در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی اظهار داشت: بعد از اتفاق تاسف باری که برای رئیس جمهور افتاد و شهید شد، کار رئیس جمهور بعدی سخت‌تر خواهد بود. همه می‌آیند تا برای انتخاب فرد اصلح رای بدهند. فرد منتخب رئیس جمهور همه اقشار کشور است و باید در راه خدمت این را بداند که تعهد مسئولیت سختی است و ممکن است در این راه هر اتفاقی برای او بیفتد. 

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید این را بداند مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید گام برداشت و در این جهت هم تلاش خود را به کار گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان عنوان کرد: انتظار داریم رییس جمهور منتخب بتواند تمام نواقص را برطرف کند و راهی که برای تکامل اقتصاد و مسائل سیاسی و اجتماعی آغاز شده، کامل کند و کار را مثل دوی در ۴۰۰ متر، در چهار سال بعد به رییس جمهور بعدی بسپارد.

عبدی گفت: ما نیز در تیم خودمان نسلی را پرورش می‌دهیم تا بتواند جایگزین نسل امروز شود. این موضوع مستلزم حمایت و امکانات بیشتر است. کارمان را شروع کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم بر بام آسیا بایستیم و در جهان بدرخشیم.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *