پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

14:41 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۵۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه
مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیام تبریک صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش صندوق تامین خسارت‌های بدنی، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با صدور پیامی، هفته قوه قضاییه را به دست‌اندرکان امر قضا و دستگاه عدلیه کشور تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

سوره مبارکه مائده/ آیه شریف۴۲

قوه قضاییه یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش مهمی را در پاسداری از عدالت و ایجاد سلامت اجتماعی کشور ایفا می‌کند. مسئولان این قوه با توفیق پروردگار متعال، در جهت ارتقای عدالت در کشور و حفظ سلامت جامعه بی وقفه در حرکت هستند.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان سه گانه حاکمیت به طور مستمر، همراهی و همکاری مستمری با صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در قبال قانون بیمه شخص ثالث و در راستای احقاق حق ذینفعان، تسریع در خدمت رسانی، بررسی پرونده‌ها و در نهایت تکمیل ماموریت صندوق داشته و تلاش صندوق بر افزایش همکاری‌های دوجانبه در راستای تکالیف قانونی با دستگاه قضایی کشور می‌باشد.

اینک قوه قضاییه به برکت وجود گرانقدر شهدای والا مقامی، چون آیت‌الله دکتر بهشتی و آیت‌الله دکتر رییسی حرکتی پرشتاب برای ایجاد عدل و برقراری امنیت روحی و روانی مردم را درپیش گرفته است.

هفتم تیر ماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همراهان ایشان به دست منافقین و هفته قوه قضاییه را که مقارن با دهه امامت و ولایت در ایران اسلامی است گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون خدمت و موفقیت در برقراری عدالت علوی در جامعه را برای دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه خواستارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *